Кампанія такого масштабу з відповідної тематики започатковується в нашій державі вперше та носить виключно соціальний характер. Український проект направлений на зниження аварійності на автодорогах, зменшення тяжкості наслідків ДТП й здійснюється в рамках реалізації одного з пріоритетних напрямків діяльності Нацполіції України – забезпечення безпеки дорожнього руху.
На брифінгу, що відбувся у березні 2016, в Управлінні безпеки дорожнього руху, Олександр Фацевич зазначив, що в планах Національної поліції України – розробка подібної соціальної компанії з дотримання правил дорожньої безпеки пішоходами, велосипедистами та попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму. Успіх соціальної кампанії багато в чому залежить від підтримки мас-медіа. Тому національна поліція України сподівається на допомогу та співпрацю із засобами масової інформації в цьому напрямку.
Окрім телебачення, розміщення соціальної реклами планується на регіональних телеканалах та в місцях масового перебування людей, громадському транспорті тощо.
Кожен бажаючий може ознайомитися із відповідними сюжетами за посиланням в мережі Інтернет:
або на сторінці соціальної мережі https://www.facebook.com/UBDRUA/.
Управління безпеки дорожнього руху
ДПД Національної поліції України
2016