Законом України “Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції від 02.07.2015 за № 577-VIII внесено зміни та доповнення до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян».
Закон розширив шляхи надходження звернень до відповідних органів, уповноважених їх розглядати, за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку.
Запроваджено можливість подання громадянами усних звернень за допомогою засобів телефонного зв’язку, тобто через телефони «гарячі лінії», та надіслання звернень з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронні звернення).
Приймання звернень в органах прокуратури України у робочий час щодняз 09 години 00 хвилин до 18 години 00 хвилин, крім вихідних.
Електронні звернення до Кагарлицької міжрайонної прокуратури Київської області надсилати на електронну пошту: kagarlyk@kobl.gp.gov.ua.
Усні звернення приймаються за телефоном «гарячої лінії» - (045-73) 5-13-43.
Інформаційно – довідкові матеріали:
1. Вимоги до електронного звернення. ___________________________ (назва органу прокуратури України)
Прізвище, ім’я, по батькові заявника: _______________________________________________
Місце проживання заявника: ______________________________________________________
Суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги ______________________________________________________________________________
Про результати розгляду звернення повідомити (зазначити поштову адресу або інші засоби зв’язку) ______________________________________________________________________________ |