КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ, 09 ЛИСТОПАДА 2021
Генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда порадив мешканцям Київської області користуватися онлайн-каналами звернень до компанії замість особистих візитів до офісів. Вони допомагають заощадити свій час та убезпечити себе від додаткових контактів, що особливо актуально при карантинних обмеженнях. Про це він наголосив під час онлайн-спілкування із клієнтами ДТЕК Київські регіональні електромережі у Facebook у рамках проєкту #СпитайПроСвітло.
В компанії проаналізували статистику звернень клієнтів. 67% з них відбуваються за допомогою онлайн-сервісів. Решта 33% — через пряме спілкування клієнтів із співробітниками компанії в центрах обслуговування (ЦОК) або телефоном з оператором кол-центру. При цьому більшість питань, які жителі області вирішують за допомогою особистого спілкування, можна вирішити онлайн.
«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та впроваджує сучасні стандарти обслуговування. Ми створюємо умови, щоб наші клієнти мали змогу вирішувати усі свої питання, пов’язані з роботою компанії, за допомогою смартфону. Тому ми пропонуємо нашим клієнтам користуватися надійними та швидкими помічниками — онлайн сервісами. Вони дозволяють клієнтам передати покази лічильника, повідомити або дізнатися інформацію про відсутність електроенергії, замовитиприєднання до мережі або збільшення потужності, подати заявку щодо роботи приладу обліку та інші», —розповів генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.
В компанії працюють наступні сервіси з відповідним функціоналом:
Сайт для клієнтів
• Інформація про роботу компанії;
• Онлайн-сервіси для укладання договору з компанією, приєднання до електромереж та подачі заявок щодо роботи лічильника;
• Інформування про графік планових та аварійних відключень електроенергії;
• Передача показів приладу обліку;
• Онлайн запис до ЦОКу;
• Можливість зв'язатися з нами.
Чат-боту Вайбер та Телеграм
• Передача показів приладу обліку;
• Інформування про відключення та терміни відновлення електропостачання;
• Подати заявку щодо роботи лічильника;
• Можливість зв'язатися з нами.
Центри обслуговування клієнтів
• Усі послуги з електропостачання (підключення та відключення електроенергії);
• Приєднання до мереж та збільшення потужності;
• Заявки щодо приладів обліку;
• Звернення за якістю/надійністю електроенергії.
Кол-центр
• Робота кол-центру 24/7/365;
• Питання щодо відсутності електроенергії;
• Звернення за якістю/надійністю електроенергії;
• Заявки на відсутність електроенергії;
• Консультації із загальних питань (укладення договору, нове приєднання, наявність заборгованості).
Facebook:
• Питання щодо відсутності електроенергії;
• Звернення за якістю/надійністю електроенергії;
• Питання щодо роботи лічильників;
• Консультації із загальних питань (укладення договору, нове приєднання, наявність заборгованості).
Додаток «Мережі онлайн»
• Передача показів приладу обліку;
• Інформування про відключення та терміни відновлення електропостачання;
• Можливість повідомити про дефекти та обриви на лініях;
• Можливість зв'язатися з нами.
Під час прямого ефіру Віталій Шайда також відповів на питання жителів області щодо зон відповідальності між оператором системи розподілу та постачальниками послуг, планових відключень світла та що робити у випадках, коли важко додзвонитися до кол-центру.
Повнийзапис відеотрансляції #СпитайПроСвітло можна переглянути за посиланням.
ДОВІДКА
ДТЕК– лідер і найбільший приватний інвестор енергетичної галузі України. Наші підприємства видобувають вугілля і природний газ, виробляють електроенергію на сонячних, вітрових і теплових електростанціях, здійснюють трейдинг енергоресурсами на українському і зарубіжних ринках, розподіляють і поставляють електроенергію споживачам, надають клієнтам послуги з енергоефективності та розвивають мережу швидкісних зарядних станцій.
У Новій стратегії 2030 ДТЕК зобов'язався трансформувати бізнес в більш екологічний, ефективний і технологічний, керуючись принципами ESG. Стратегічна мета – досягти вуглецевої нейтральності до 2040 року. Для цього створена краща експертиза в галузі, щоб впроваджувати інновації та нові технології, створювати нові напрямки бізнесу і реалізувати масштабну програму цифрової трансформації.
У ДТЕК працює 60 тисяч співробітників. Підприємства ДТЕК визнані кращими роботодавцями України за рейтингами міжнародної аудиторської компанії EY і ділових видань України.
У 2020 році капітальні вкладення ДТЕК склали 12 млрд грн, податкові відрахування – 21 млрд грн.
100% компанії належить SCMLimited. Кінцевим бенефіціаром є Рінат Ахметов.