Київська область, 10 серпня 2021
ДТЕК Київські регіональні електромережі розвиває сучасний клієнтський сервіс — простий та доступний для всіх мешканців області. Для зручності клієнтів центри обслуговування клієнтів (ЦОК) у Вишневому та Обухові змінили графік роботи. Тепер отримати послуги та консультації спеціаліста можна в зручний час навіть у вихідні.
«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та впроваджує європейські стандарти обслуговування. Враховуючи побажання мешканців області, ми переглянули роботу двох ЦОК. Тестовий період роботи був в Обухові. Пілот виправдав себе. Ми отримали позитивний зворотний зв’язок від клієнтів. Тож наразі за новим графіком працюють центри в Обухові та Вишневому», — розповіла в.о. керівника департаменту з обслуговування клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі Яніна Вовк.
Вирішити питання, які потребують особистого консультування, клієнти можуть за адресою: м.Обухів, вул. Чумацький шлях, 32. Графік роботи: понеділок - п’ятниця з 8:00 до 17:00 (без перерви); субота з 8:00 до 17:00 (перерва з 12:00 до 12:45).
Центр за адресою м. Вишневе, вул. Київська, 2-Б працює за графіком: понеділок – неділя з 8:00 до 20:00 (без перерви).
Для зручності клієнтів та уникнення черг чи скупчення відвідувачів, всі центри обслуговування клієнтів функціонують за попереднім записом. Записатися в ЦОК дуже легко на сайтікомпанії. Обрати найближчий центр обслуговування, зручний час і завітати на зустріч, дотримуючись при цьому всіх необхідних протиепідемічних заходів.
Усі Центри обслуговування клієнтівДТЕК Київські регіональні електромережі працюють за європейською моделлю та приймають громадян незалежно від місця реєстрації (прописки або адреси будинку). Наші спеціалісти допоможуть у будь-яких питаннях, пов’язаних з діяльністю оператора системи розподілу, у тому числі укладанняпереукладання договорів, продаж приладів обліку та інші.
Водночас компанія постійно працює над покращенням сервісу, який забезпечить можливість отримати більшість послуг онлайн та необхідну інформацію через зручні для наших клієнтів канали у будь-який час. Наразі в онлайні доступні 60% від усіх послуг, що надає оператор системи розподілу електроенергії в Київській області.
У компанії цілодобово працюють дистанційні канали обслуговування:
- оновлені чат-боти Viberі Telegram;
- сайткомпанії;
- офіційна сторінка Facebook;
- мобільний додаток «Мережі онлайн»(додаток доступний в AppStoreта Google Play Market);
- або номери кол-центру (044) 459 07 40, (067) 495-70-40, (093) 495-70-40та (099) 495-70-40.
За допомогою цих інструментів клієнти можуть передати покази лічильника, дізнаватися про планові та аварійні відключення електроенергії. А ще — розв’язати питання щодо заміни й роботи приладів обліку. На сайті компанії побутові споживачі можуть укласти договори на розподіл електроенергії, оформити заяву на приєднання до мереж або збільшення потужності.
Довідка
ДТЕК Мережірозвиває бізнес з розподілу електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,4 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.
ДТЕК– лідер і найбільший приватний інвестор енергетичної галузі України. Наші підприємства видобувають вугілля і природний газ, виробляють електроенергію на сонячних, вітрових і теплових електростанціях, здійснюють трейдинг енергоресурсами на українському і зарубіжних ринках, розподіляють і поставляють електроенергію споживачам, надають клієнтам послуги з енергоефективності та розвивають мережу швидкісних зарядних станцій.
У Новій стратегії 2030 ДТЕК зобов'язався трансформувати бізнес в більш екологічний, ефективний і технологічний, керуючись принципами ESG. Стратегічна мета – досягти вуглецевої нейтральності до 2040 року. Для цього створена краща експертиза в галузі, щоб впроваджувати інновації та нові технології, створювати нові напрямки бізнесу і реалізувати масштабну програму цифрової трансформації.
У ДТЕК працює 60 тисяч співробітників. Підприємства ДТЕК визнані кращими роботодавцями України за рейтингами міжнародної аудиторської компанії EY і ділових видань України.
У 2020 році капітальні вкладення ДТЕК склали 12 млрд грн, податкові відрахування – 21 млрд грн.
100% компанії належить SCM Limited. Кінцевим бенефіціаром є Рінат Ахметов.
Відділ комунікацій
ДТЕК Київські регіональні електромережі:
Тел.: (044)4928300
E-mail: press_koe@koe.vsei.ua