Київська область, 14 травня 2021
ДТЕК Київські регіональні електромережі розвиває сучасний клієнтський сервіс — простий та доступний для всіх мешканців області. Вже зараз в компанії працюють зручні сервіси, які клієнти можуть отримувати дистанційно через оновлений сайт компанії та додаток у смартфоні. Вони дозволяють заощаджувати час, зберігати дистанцію та розв'язувати питання у декілька хвилин. Як вирішити ТОП-5 найпопулярніших питань клієнтів, які пов’язані з роботою оператора системи розподілу легко та швидко, — розповідають у компанії.
«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості та запроваджує європейські стандарти обслуговування. Ми розуміємо потреби своїх клієнтів, тому будуємо якісно новий сервіс, який передбачає можливість вирішення 90% питань онлайн. Завдяки нашим дистанційним сервісам клієнти можуть вирішити найпоширеніші питання не виходячи з дому та в зручний для себе час», – зазначив генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.
Для зручності клієнтів відповідаємо на ТОП-5 найпопулярніших питань клієнтів та розповідаємо способи їх вирішення:
- Вдома зникло світло. Як дізнатися причину?
Інформацію про планові або аварійні відключення в мережах компанії можна перевірити на сайтікомпанії. Якщо ваша адреса там є, то ми вже працюємо над відновленням електропостачання. У разі відсутності в переліку вашої адреси – пишіть у приватні повідомлення на сторінці ДТЕК Київські регіональні електромережі в соцмережі Facebook.
Крім того, дізнатися про знеструмлення та повідомити про аварію також можна у зручний спосіб: через мобільний додаток «Мережі онлайн»(додаток доступний в AppStoreтаGoogle Play Market), чат-бот уViberі Telegram.
Порада: якщо у вас в будинку зникло світло і/або згоріла проводка – не намагайтеся самостійно здійснювати ремонт. Зверніться за допомогою до фахівців. В першу чергу – до ОСББ або обслуговуючу вашу багатоповерхівку керуючу компанію. Саме вони відповідають за внутрішньобудинкові мережі. Спеціалісти цих компаній повинні усунути проблему.
Якщо ж проблема більша і зачіпає цілу вулицю і район, а також при виявленні обірваних або провисаючих, що впали на землю проводів, відкритих дверей і люків електроустановок, пошкоджених опор необхідно повідомляти про це ДТЕК Київські регіональні електромережі.
- Як зробити заявку щодо роботи лічильників?
Якщо несправність лічильника супроводжується відключенням електропостачання, то це аварійна заявка і вона буде виконуватися в стандартному режимі. Аварійні заявки щодо робіт приладів обліку можна подати через повідомлення на сторінці у Facebook.
Безкоштовні послуги з перевірки, параметризації чи ремонту лічильників та обрати день візиту монтера можна замовити онлайнна сайті компанії.
Коротку відеоінструкцію можна подивитися на сторінці у Facebook.
- Як швидко і просто передати покази лічильника?
Передавати покази лічильника можна за допомогою дистанційних сервісів:
- скориставшись особистою сторінкоюдля побутових і юридичних споживачів на сайті;
- передати покази приладів облікубез додаткової реєстрації. Для цього потрібно зайти на сайт компанії у розділ «Передача показів лічильника». Далі обрати район, вказати особовий рахунок, кількість зон та ввести покази лічильника. Після — вказати номер телефону та натиснути опцію «Передати покази»;
- через чат-боти у Viberі Telegram. Через меню пошук знайти ДТЕК Київські регіональні електромережі. Слідуючи за підказками меню, отримати або передати необхідну інформацію.
- мобільний додаток «Мережі онлайн» (доступний вAppStoreтаGoogle Play Market).
- - Як вирішити питання заключення, розірвання або переоформлення договору на розподіл електроенергії?
У ДТЕК Київські регіональні електромережі запрацював онлайн-сервіс для клієнтів-фізичних осіб — «Укладення договору онлайн». Ця послуга стане в пригоді тим, хто купив будинок або квартиру у попереднього власника, отримав житло у спадок й переоформлює договір на розподіл електроенергії на себе.
Для цього потрібно зайти на сайт ДТЕК Київські регіональні електромережі до розділу«Укладення договору онлайн» та за допомогою підказок виконати 6 простих кроків.
- Як подати заяву про приєднання або збільшення потужності?
Сервіс подачі заявок для приєднань до електромереж або збільшення потужності також працює онлайн. Кожен клієнт може скористатися електронною формою на сайті, подати заявку на підключення або збільшення потужності, а також відстежувати статус її виконання.
Довідка
ДТЕК Мережірозвиває бізнес з розподілу електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,4 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.
ДТЕК– найбільший приватний інвестор в енергетику України.
Група розвиває бізнеси з видобування природного газу та вугілля, відновлюваної та теплової генерації електроенергії, розподілу та постачання електроенергії електромережами, постачання електроенергії клієнтам, впровадження енергоефективних рішень, зарядці електромобілів.
У 2019 році капітальні вкладення ДТЕК становили 23 млрд грн, податкові відрахування – 23,4 млрд грн. У ДТЕК працюють 70 тис. співробітників.
100% компанії належить SCM Limited. Кінцевим бенефіціаром є Рінат Ахметов.
Відділ комунікацій
ДТЕК Київські регіональні електромережі:
Тел.: (044)4928300
E-mail: press_koe@koe.vsei.ua