„Проблемні питання подання звітності в електронному вигляді” - тема телефонного сеансу «гаряча лінія», що відбулася в Богуславському відділенні Білоцерківської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області під час проведення „Єдиного дня податкових знань”.
З платниками податків та зборів спілкувалась керівник відділення Вікторія Підопригора.
До Вашої уваги деякі запитання-відповіді, що обговорювались під час телефонного сеансу:
Питання:Який порядок підписання податкової звітності в електронному вигляді, у разі тимчасової відсутності(відпустка, лікарняний) керівника чи бухгалтера?
Відповідь:Достатнім підтвердженням справжності документа податкової звітності є наявність оригіналу підпису уповноваженої особи на документі у паперовій формі або наявність в електронному документі електронного цифрового підпису платника податку, тому, у разі тимчасової відсутності (відпустка, лікарняний) керівника або головного бухгалтера, подаються посилені сертифікати відкритих ключів шляхом направлення Повідомлення на всіх відповідальних осіб платника податків, які мають право відповідного підпису.
Питання:Який термін та порядок отримання автором електронного документа першої та другої квитанції при надсиланні електронних документів в електронному вигляді?
Відповідь: Термін та порядок отримання автором електронного документа (далі – Автор) першої та другої квитанцій при надсиланні електронних документів в електронному вигляді передбачено Порядком обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 (далі – Порядок).
Перша квитанція надсилається Автору протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі – протягом перших двох годин наступного операційного дня.
Не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, якщо інше не встановлено законодавством та Порядком, формується друга квитанція.
Питання:Чи є підставою для відмови у прийнятті заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів відсутність адреси електронної почти в ЄДР?
Відповідь: Відсутність відомостей про адресу електронної пошти платника податків в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) не є підставою для відмови у прийнятті контролюючим органом заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів (далі – Заява про приєднання до Договору).
У разі відсутності відомостей про адресу електронної пошти платника в Єдиному державному реєстрі, платник може зазначити в Заяві про приєднання до Договору адресу електронної пошти, яка буде ним використовуватися для листування з контролюючими органами. Внесення змін до облікових даних платника про адресу електронної пошти здійснюється на підставі відомостей з Єдиного державного реєстру.
Білоцерківська ОДПІ