Основним завданням Інспекції є реалізація повноважень Держспоживінспекції України на території Київської області. Держспоживінспекція у Київській області відповідно до покладених на неї завдань:
· здійснює державний контроль за додержанням законодавства про захист прав споживачів, рекламу у цій сфері та державний ринковий нагляд;
· сприяє органам місцевого самоврядування у здійсненні ними повноважень щодо захисту прав споживачів;
· сприяє створенню необхідних умов для навчання та набуття населенням правових знань у сфері захисту прав споживачів;
· організовує надання споживачам консультацій з питань захисту їх прав;
· висвітлює у засобах масової інформації результати роботи з контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, рекламу та державний ринковий нагляд;
· вживає у межах своєї відповідальності відповідних заходів щодо своєчасного попередження споживачів про виявлену небезпеку, яку становить продукція;
· здійснює інші повноваження, визначені Положенням про Інспекцію з питань захисту прав споживачів у Київській області, Законами України та покладені на Держспоживінспекцію України Президентом України.
Основною метою діяльності Держспоживінспекції у Київській області є організація розгляду звернень громадян з питань, що належать до її компетенції, виявлення та усунення причин, що призводять до подання громадянами скарг. Держспоживінспекція у Київській області під час виконання покладених на неї завдань взаємодіє в установленому порядку з Київською обласною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями на території Київського регіону.