За інформацією Українського Гідрометцентру, 14-17 серпня на Київщині спостерігатиметься надзвичайний рівень пожежної небезпеки. ДТЕК Київські регіональні електромережі закликає мешканців області бути особливо обережними та дав 5 порад з електробезпеки поблизу енергооб'єктів.
У спекотну погоду істотно підвищується ризик виникнення загорянь та великих пожеж. Компанія просить мешканців області бути особливо уважними та обережними, утриматися від розведення вогню під лініями електропередачі та не втручатися у роботу енергооб’єктів. Окрім ризику для здоров’я та життя, це може спричинити масштабні пожежі, пошкодження мережі та призвести до відключення цілих населених пунктів та підприємств.
ДТЕК Київські регіональні електромережі – відповідальна компанія, яка застосовує сучасні цифрові технології та спирається на принципи сталого розвитку заради розвитку інфраструктури електромереж, безпеки своїх клієнтів та підвищення якості послуг. Компанія нагадує 5 простих правил з електробезпеки, які можуть захистити мешканців області від потенційної небезпеки:
- біля ліній електропередачі та трансформаторних підстанцій категорично забороняється розводити багаття, спалювати сухостій, залишати легкозаймисті матеріали та складати сміття;
- не наближуйтесь до розподільних щитків, трансформаторів та інших об’єктів енергопостачання та не намагайтеся втручатися в їхню роботу;
- під час сильного вітру потрібно уникати знаходження біля ліній електропередачі. У разі виявлення обірваного проводу тримайтеся на відстані 8-12 метрів;
- якщо пропала електрика, не намагайтеся здійснити ремонт самостійно. У випадку, коли світло зникло у квартирі або будинку, – зверніться до електрика, що обслуговує ваш будинок. Якщо немає світла на всій вулиці – зверніться до фахівців ДТЕК Київські регіональні електромережі;
- при виявленні проводів, що впали на землю, обірваних або провислих проводів, відкритих дверей та люків електроустановок, – не наближайтесь до них та повідомте про це компанію.
Про всі аварійні випадки на електромережах просимо повідомляти зручним для вас способом. Рекомендуємо користуватися онлайн-сервісами:
- чат-боти Viber та Telegram;
- приватні повідомлення на офіційній сторінці компанії у Facebook;
- кол-центр. Дзвоніть за номерами (067/099/093) 495 70 40, (044) 459 07 40;
- офіційний сайт компанії – кнопка «Повідомте нам про відсутність електроенергії».
Ми працюємо 24/7, щоб електропостачання будинків та підприємств залишалося надійним.