Надійшли звіти міських служб про трудову вахту протягом останнього березневого дня.
Отже, у п’ятницю 31 березня, як і щодня, «Кагарликводоканал» забезпечував функціонування водопровідної та каналізаційної мережі міста, свердловин, каналізаційно-насосних станцій та очисних споруд. Прочищено та промито зовнішні каналізаційні мережі по вул. Столичній, 7А та Незалежності, 11. Проведено профілактичний огляд із очищенням пасток на каналізаційній мережі міста. Тривали ремонтні роботи з ліквідації пориву на водопровідній мережі по вул. Білоцерківській, 10. Виконано очищення насоса і зворотних клапанів на каналізаційно-насосній станції №4 по вул. Народній.
У КП КМР «Міськрембудсервіс» зібрано сміття з урн по місту і від офісів та магазинів підприємців згідно з укладеними договорами. За допомогою автовишки відновлено вуличне освітлення на окремих ділянках мереж по місту. . Змонтовано бетонні кільця для вигрібної ями біля Будинку культури в селі Слобода. Бульдозер підгортав тверді побутові відходи на сміттєзвалищі в селі Слобода. У цьому ж населеному пункті транспортом підприємства вивезено листя та інші рослинні рештки після благоустрою території в районі ставка і стадіону. Грейдер працював над вирівнюванням щебеневого дорожнього полотна по масиву індивідуальної забудови в північно-західному мікрорайоні міста.
В Адміністрації парку продовжували традиційне загальне прибирання та вивезення зібраного сміття на міське сміттєзвалище з паркової зони та з закріплених ділянок по місту; особливу увагу приділили вулиці Каштановій і території біля автостанції. Надано трактор із причепом для потреб родини фронтовика. Тракторна дробарка утилізувала гілля по місту.
Працівники КП КМР «ЖЕО» традиційно забезпечили прибирання обслуговуваних прибудинкових територій, вивезення двома вантажними сміттєвозами побутових відходів із контейнерів, розташованих на прибудинкових територіях багатоквартирних житлових будинків. У харчоблоці ліцею №4 здійснено заміну фільтра посудомийної машини.
***
КП КМР «ЖЕО» і «Кагарликводоканал» звертаються до своїх абонентів із проханням вчасно здійснювати платежі за надані послуги, що допоможе належно реагувати на аварійні ситуації, утримувати інфраструктуру.