Надійшли чергові звіти міських служб про виконання поставлених господарських завдань – станом на середу 15 березня.
Працівники й техніка КП КМР «Міськрембудсервіс», Адміністрації парку виконували важливу роботу: вантажили і розвозили дрова для потреб внутрішньо переміщених осіб, що проживають у нашій громаді. Раніше, як ми вже повідомляли, паливо було перевезено з с. Дерев’яна Обухівського району.
Крім того, «Міськрембудсервіс» продовжував благоустрій сільських кладовищ. Цієї середи займалися видаленням порослі на кладовищі в селі Новосілки. Бульдозер допомагав ліквідувати два стихійні сміттєзвалища в селі Кадомка (http://www.kagarlyk-mrada.gov.ua/news/p6533). Тракторна дробарка утилізувала гілля в селі Очеретяне. Надано допомогу у встановленні футбольних воріт на стадіоні в селі Слобода (http://www.kagarlyk-mrada.gov.ua/news/p6532).
У КП КМР «ЖЕО» організовано прибирання обслуговуваних прибудинкових територій, двома ватажними сміттєвозами зібрано сміття з контейнерів у багатоквартирному житловому секторі. Продовжується поточний ремонт систем холодного водопостачання (ХВП) та каналізації із заміною фізично зношених металевих труб стояків та вхідного крана ХВП до приміщення багатоквартирного житлового будинку N20 по вул. Миру (під'їзд N3).
В Адміністрації парку, крім уже згаданої участі в перевезенні дров, подбали про традиційне загальне прибирання та вивезення зібраного сміття на міське сміттєзвалище з паркової зони та з закріплених ділянок по місту.
КП КМР «Кагарликводоканал» звітує: підприємство забезпечує функціонування водопровідної та каналізаційної мережі міста, свердловин, каналізаційно-насосних станцій та очисних споруд. Прочищено та промито зовнішні каналізаційні мережі по вул. Парковій, 16. Виконано заміну засувки на свердловині в селі Переселення. На час встановлення вхідного крана до будинків по вул. Каштановій, 18 та Миру, 20 було тимчасово перекрито водопостачання. Здійснено планове відкачування вигрібних ям абонентів по вул. Столичній, 58 та Відродження, 6.
***
КП КМР «ЖЕО» і «Кагарликводоканал» звертаються до своїх абонентів із проханням вчасно здійснювати платежі за надані послуги, що допоможе належно реагувати на аварійні ситуації, утримувати інфраструктуру.