Надійшли чергові звіти міських служб про виконання поставлених господарських завдань – станом на четвер 2 березня.
КП КМР «Кагарликводоканал» інформує: підприємство забезпечує функціонування водопровідної та каналізаційної мережі міста, свердловин, каналізаційно-насосних станцій та очисних споруд. Прочищено та промито зовнішні каналізаційні мережі по вул. Парковій, 16 та 18, на ділянці від ПрАТ «Кагма» до вул. Володимира Великого. На станції очистки води №3 по вул. Козацькій тривав ремонт обладнання шафи станції управління і захисту. На каналізаційно-насосній станції №3 по вул. Парковій прочищено насосне обладнання.
«Міськрембудсервіс» продовжував благоустрій кладовищ. У четвер вирізали поросль і сухостій на кладовищі в селі Бендюгівка: трудилися 8 працівників підприємства і 4 волонтери ГО «Я – Легенда». Завезено щебеневу суміш і відходи від фрезерування асфальту і виконано підсипку дороги до кладовища в селі Зелений Яр, а на самому кладовищі екскаватор продовжував корчувати пеньки. Електрики підприємства продовжували відновлення вуличного освітлення. Виконано щоденне прибирання сміття з урн по місту. Відвантажено з бази підприємства і завезено 80 тонн щебеневої суміші для дорожньо-ремонтних робіт у селі Халча.
В Адміністрації парку надано трактор із причепом для потреб ЖЕО, забезпечено традиційне загальне прибирання та вивезення зібраного сміття на міське сміттєзвалище з паркової зони та з закріплених ділянок по місту, зокрема по вул. Незалежності, в районі автостанції. Тракторна дробарка продовжувала утилізацію гілля по вул. 1 Травня в напрямку села Переселення.
У КП КМР «ЖЕО» забезпечено прибирання обслуговуваних прибудинкових територій. Надано допомогу одинокій пенсіонерці у видаленні старих насаджень на присадибній ділянці. За технічного сприяння КП КМР «Міськрембудсервіс» вивезено негабаритне сміття з вул. Білоцерківської. На базі підприємства ремонтували техніку. Вивезено накопичення пластику з контейнерів для роздільного збирання сміття, розташованих у житловому секторі.
***
КП КМР «ЖЕО» і «Кагарликводоканал» звертаються до своїх абонентів із проханням вчасно здійснювати платежі за надані послуги, що допоможе належно реагувати на аварійні ситуації, утримувати інфраструктуру.