Публікуємо чергову добірку матеріалів про діяльність ДТЕК "Київські регіональні електромережі"
На Київщині негода: аварійні бригади ДТЕК Київські регіональні електромережі ліквідують наслідки стихії
У Київській області погіршення погодних умов. За інформацією Українського Гідрометцентру, упродовж 16 серпня в регіоні прогнозуються грози. Негода вже стала причиною частини аварійних відключень електроенергії в регіоні. Бригади ДТЕК переведені в режим підвищеної готовності, щоб у максимально стислі терміни ліквідувати аварійні відключення світла.
Станом на 11:00 негода та поривчастий вітер спричинили відключення та обриви 30 ліній та 706 трансформаторних підстанцій (ТП). Найбільше відключень — у Баришівському, Бориспільському, Переяслав-Хмельницькому та Києво-Святошинському енерговузлах. Без електроенергії залишилися 25 населених пунктів повністю та 33 - частково.
Енергетики докладають максимум зусиль, щоб повернути світло в домівки клієнтів. Для ліквідації наслідків негоди ДТЕК Київські регіональні електромережі залучив 58 бригад.
ДТЕК Київські регіональні електромережі нагадує правила безпеки:
- під час сильного вітру потрібно уникати знаходження біля ліній електропередачі;
- при виявленні обірваних ліній не підходити ближче ніж 8-12 метрів, ні в якому разі не торкатися оголених проводів та одразу повідомити про це компанію;
- якщо пропало світло, не намагайтеся здійснити ремонт самостійно. У випадку, коли світло зникло у квартирі або будинку, — зверніться до електрика, що обслуговує ваш будинок. Якщо немає світла на всій вулиці — зверніться до фахівців ДТЕК Київські регіональні електромережі.
Про всі аварійні випадки на електромережах просимо повідомляти зручним для вас способом:
- чат-бот у Viber та Telegram;
- приватні повідомлення на офіційній сторінці компанії у Facebook;
- кол-центр 38 (067/099/093)495 70 40, стаціонарний телефон (044)4590740;
- мобільний додаток «Мережі онлайн» (доступний в AppStore або Google Play Market);
- офіційний сайт компанії — кнопка «Повідомте нам про відсутність електроенергії»;
Під час негоди лінії кол-центру можуть бути перевантажені, тому компанія закликає клієнтів користуватися онлайн-сервісами.
ДТЕК Мережі – основа і підтримка для нормального життя країни та українців. Ми не зупиняємо свою роботу та продовжуємо підтримувати надійність та якість електропостачання для мешканців, підприємств та установ Київщини.
Для зручності клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі: відтепер договір на розподіл і на постачання електроенергії можна оформити в ЦОК
Клієнти ДТЕК Київські регіональні електромережі можуть одночасно оформити два договори − на постачання і розподіл електроенергії. Зробити це можна в будь-якому з Центрів обслуговування клієнтів (ЦОК) компанії. Послуга надається за принципом єдиного вікна і допомагає клієнтам заощадити час, коли виникає потреба змінити власника за особовим рахунком.
ДТЕК Київські регіональні електромережі запровадив послугу «Єдине вікно» для зручності фізичних осіб, яким необхідно оформити зміну власника за особовим рахунком на отримання послуг з розподілу та постачання електроенергії. Новий сервіс дозволяє клієнтам одночасно подати документи та оформити договори, як з оператором системи розподілу, так і з постачальником електроенергії в Київській області ТОВ «Київська обласна ЕК». «Єдине вікно» функціонує в усіх ЦОК ДТЕК Київські регіональні електромережі.
«ДТЕК Мережі продовжує розвивати сучасні послуги для клієнтів та впроваджує єдиний сервіс для заключення договорів на розподіл та поставку електроенергії. Раніше клієнтам, у яких виникала потреба укласти або переукласти договори на розподіл та постачання електроенергії, доводилося їхати в центри обслуговування клієнтів обох компаній та подавати двічі пакет документів. Це дуже не зручно, оскільки офіси компанії знаходяться у різних місцях. Для зручності наших клієнтів ми запровадили пілотний проєкт послуги «Єдине вікно» у 7 ЦОК та отримали позитивний зворотний зв’язок від клієнтів. З серпня 2022 року послуга запрацювала у всіх районах області і тепер за один візит можна укласти договір з розподілу та постачання електроенергії», − розповіли в ДТЕК Київські регіональні електромережі.
При зверненні клієнта в ЦОК для переукладення договорів на розподіл та постачання клієнтам потрібно мати при собі наступні документи: паспорт, ідентифікаційний код та витяг на право власності на майно. У разі декількох співвласників необхідно також надати його заяву-згоду про укладення договорів, а також його копії документів: паспорт, ідентифікаційний код та витяг на право власності на майно.
ДТЕК Київські регіональні електромережі нагадує, що більшість послуг компанії клієнти можуть отримати через доступні 24/7 зручні у використанні дистанційні канали обслуговування, в тому числі онлайн-сервіси.
Для цього цілодобово працюють дистанційні сервіси: чат-бот Viber та Telegram, сайт ДТЕК Київські регіональні електромережі, офіційна сторінка у Facebook, мобільний додаток «Мережі онлайн» та IVR-меню кол-центру: для стаціонарних телефонів (044)4590740, для мобільних телефонів (067/099/093)4957040. Завдяки дистанційним каналам обслуговування клієнтам не потрібно їхати до офісу компанії чи стояти в чергах, а можна розв’язувати питання онлайн, не виходячи з дому.
ДТЕК повернув світло для понад 46 тисяч родин, знеструмленим через негоду на Київщині
ДТЕК Київські регіональні електромережі ліквідовує наслідки негоди, що сталася вчора 07 серпня. Світло повернули вже для понад 46 тисяч родин у 33 населених пунктах, що знеструмлювалися повністю та у 73 — частково. Енергетики докладають максимум зусиль, щоб якнайшвидше повернути світло в кожну домівку.
07 серпня в Київській області через зливу, грозу та шквальні пориви вітру до 20 м/с було знеструмлено 41 населений пункт повністю та 87— частково. Пошкоджено 63 повітряних ліній та 1234 трансформаторних підстанцій. Найбільше через негоду постраждали Вишгородський та Ірпінський енерговузли.
Для оперативної ліквідації аварій на мережі через наслідки негоди та повернення світла мешканцям Київщини, аварійні бригади ДТЕК Київські регіональні електромережі були переведені у посилений режим.
Станом на 10:30 8 серпня електромонтери вже встигли повернути світло для понад 46 тисяч родин у 33 населених пунктах, що знеструмлювалися повністю та у 73 — частково. Залишаються знеструмленими повністю або частково 22 населених пункти. Через грозу та пориви вітру знеструмлені 3 лінії 6-10 кВ повністю та 9 – частково, 159 трансформаторних підстанцій.
Бригади продовжують працювати в посиленому режимі, щоб якнайшвидше повернути світло.
ДТЕК – надійна та відповідальна компанія. Просимо всіх пам’ятати про правила безпеки — не наближатися до оголених проводів, обірваних ліній, відкритих дверей та люків електроустановок, а також пошкоджених опор. У разі відсутності електропостачання, будь ласка, повідомте нам про це через зручні дистанційні сервіси:
· чат-бот у Viber та Telegram;
· приватні повідомлення на офіційній сторінці компанії у Facebook;
· мобільний додаток «Мережі онлайн» (доступний в AppStore або Google Play Market);
· офіційний сайт компанії — кнопка «Повідомте нам про відсутність електроенергії»;
· кол-центр 38 (067/099/093)495 70 40, стаціонарний телефон (044)4590740.
Під час негоди лінії кол-центру можуть бути перевантажені, тому компанія закликає клієнтів користуватися онлайн-сервісами.
Ми не зупиняємо свою роботу та продовжують підтримувати надійність та якість електропостачання для мешканців, підприємств та установ Київщини.
3 студенти-дуальники отримали роботу в ДТЕК Київські регіональні електромережі
ДТЕК Київські регіональні електромережі працевлаштував 23 студенти з 5 вишів, які у 2021/22 учбовому році навчалися за дуальною програмою. Молодь працюватиме на посадах диспетчерів та електромонтерів, отримуватиме стабільну зарплатню та соціальні гарантії. Загалом за два роки реалізації проєкту дуальної освіти ДТЕК Київські регіональні електромережі працевлаштував 34 студенти.
У 2022 році, попри складну ситуацію в країні, ДТЕК Київські регіональні електромережі продовжує підтримувати талановиту молодь. Компанія надає студентам можливості для професійного навчання, працевлаштування та отримання гідної зарплатні, що відповідає цілі Сталого розвитку ГД ООН № 8 — «Гідна робота та економічний розвиток».
Протягом 2021/22 учбового року на дуальну програму навчання в ДТЕК Київські регіональні електромережі були відібрані 36 студентів з п’яти вишів: ВСП «Немішаївський фаховий коледж НУБіП України», Таращанського технічного та економіко-правового коледжу, Київського електромеханічного фахового коледжу, Національного університету біоресурсів і природокористування України та Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського».
«ДТЕК — надійна та відповідальна компанія. З 2020 року ДТЕК Київські регіональні електромережі запустив проєкт дуального навчання для студентів, які обрали професію енергетика. Завдяки цій формі навчання ми допомагаємо студентам отримати практичні навички та професію в енергетичній галузі. За підсумками проходження навчання кожен мав можливість отримати пропозицію постійного працевлаштування. З 36 дуальників 2021/22 навчального року співробітниками ДТЕК Київські регіональні електромережі стали 23 студенти», — зазначають в компанії.
Студенти-дуальники навчаються за індивідуальною програмою, в якій 40% часу займає теорія, а 60% — практика безпосередньо на підприємстві. Компанія забезпечує студентів заробітною платою та повним соціальним пакетом (медична страховка, відпустка, лікарняні тощо).
«Я вдячний ДТЕК за можливість поєднання теорії з практикою, а також фахівцям, що дали нам знання. Тепер ми зможемо їх використовувати в сфері електроенергетики. За час навчання ми з одногрупниками вивчали схеми районів і конструкції, особливості будови та роботи релейного захисту та автоматики. Сформували уявлення та базу знань, як це працює на рівні розподільчих мереж. Це дуже корисно, планую поєднати своє життя з електроенергетикою», – розповів Антон, диспетчер ДТЕК Київські регіональні електромережі, колишній студент-дуальник, випускник Київського політехнічного інституту імені Ігоря Сікорського.
З усіма студентами на час навчання укладають тристоронні договори на здобуття освіти за дуальною формою, а також строкові трудові договори. Вони щомісяця отримують офіційну зарплатню й на них поширюється дія соціального пакета, передбаченого для працівників компанії.
Як швидко та легко передавати покази різних видів лічильників – пояснює ДТЕК Київські регіональні електромережі
З 1 по 3-тє число кожного місяця ДТЕК Київські регіональні електромережі очікує від клієнтів покази електролічильників. Завдяки цим даним постачальники електроенергії можуть формувати коректні квитанції, а клієнти – оплачувати реально спожиті кіловати. Компанія пояснює про особливості передачі показів багатозонних лічильників та нагадує про способи, якими це найзручніше робити.
«ДТЕК чує та розуміє потреби клієнтів. Для зручності передачі показів електроспоживання в компанії працюють дистанційні сервіси. Це зокрема чат-бот, сайт, мобільний додаток «Мережі онлайн», особистий кабінет та автоматичне голосове меню (IVR). Вони прості у використанні та не вимагають відвідування офісів компанії. Все можна зробити за допомогою телефону та інтернету», — зазначають в ДТЕК Київські регіональні електромережі.
Водночас в ДТЕК Київські регіональні електромережі звертають увагу клієнтів на особливості передачі показів багатозонних приладів обліку. Клієнтам з такими приладами потрібно передавати не одне, а декілька значень — 2 для двозонного («день» та «ніч») та 3 для трьохзонного («пік», «напівпік», «ніч») лічильника. В залежності від моделі приладу, відображення зони має різні індекси. У клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі вони такі:
- для лічильника типу GAMA зона «день» на дисплеї буде відображатися з індексом «1.5.8.2», а зона «ніч» — «1.5.8.1»;
- прилад марки NiK: «день» — «1.8.2» або «1.5.8.2», «ніч» — «1.8.3» або «1.5.8.1»;
- якщо у вас лічильник типу NP або MTX, то зона «день» — «А2» або «1.8.2», а зона «ніч» — «А1» або «1.8.3».
Оберіть найбільш зручний для себе канал і подавайте покази щомісяця:
- через мобільний додаток «Мережі онлайн» (додаток доступний в AppStore та Google Play Market);
- веб-форму на сайті без додаткової реєстрації. У розділі треба обрати район, вказати номер особового рахунку, кількість зон на вашому лічильнику та покази по зонах;
- особистий кабінет на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі;
- чат-бот у Viber або Telegram. В пошуку ввести «ДТЕК Київські регіональні електромережі»;
- голосове меню автоматичної передачі показів. Телефонуйте за номерами (044)4590740, (067/093/099)4957040 та обирайте кнопку «2». Після дотримуйтесь інструкцій для успішної фіксації показів.
Аварійні бригади ДТЕК Київські регіональні електромережі перейшли в режим підвищеної готовності через негоду
За даними синоптиків, до кінця тижня на Київщині очікуються складні погодні умови. Зокрема, на найближчі декілька днів прогнозують дощі та грози. Бригади ДТЕК переведені в режим підвищеної готовності, щоб у разі погіршення погодних умов ліквідувати аварійні відключення світла.
Погіршення погодних умов може призвести до масових аварійних ситуацій на електрообладнанні. Зокрема обриву ліній електропередачі через сильні пориви вітру, падіння гілок чи дерев та, як наслідок, знеструмлення клієнтів.
«ДТЕК Мережі – основа і підтримка для нормального життя країни та українців. Аварійні бригади ДТЕК Київські регіональні електромережі вже перейшли на посилене чергування та готові оперативно повертати світло у домівки клієнтів. Нагадуємо жителям Київської області, що під час негоди варто бути обережними та дотримуватися простих правил з електробезпеки», − повідомили в компанії.
ДТЕК Київські регіональні електромережі нагадує правила безпеки:
- під час сильного вітру потрібно уникати знаходження біля ліній електропередачі;
- при виявленні обірваних ліній не підходити ближче ніж 8-12 метрів, ні в якому разі не торкатися оголених проводів та одразу повідомити про це компанію;
- якщо пропало світло, не намагайтеся здійснити ремонт самостійно. У випадку, коли світло зникло у квартирі або будинку, — зверніться до електрика, що обслуговує ваш будинок. Якщо немає світла на всій вулиці — зверніться до фахівців ДТЕК Київські регіональні електромережі.
Про всі аварійні випадки на електромережах просимо повідомляти зручним для вас способом:
- чат-бот у Viber та Telegram;
- приватні повідомлення на офіційній сторінці компанії у Facebook;
- кол-центр 38 (067/099/093)495 70 40, стаціонарний телефон (044)4590740;
- мобільний додаток «Мережі онлайн» (доступний в AppStore або Google Play Market);
- офіційний сайт компанії — кнопка «Повідомте нам про відсутність електроенергії»;
Під час негоди лінії кол-центру можуть бути перевантажені, тому компанія закликає клієнтів користуватися онлайн-сервісами.
Ми не зупиняємо свою роботу та продовжуємо підтримувати надійність та якість електропостачання для мешканців, підприємств та установ Київщини.
Зручні сервіси швидкого обслуговування клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі у месенджерах Viber і Telegram
Клієнтам ДТЕК Київські регіональні електромережі доступний надійний та зручний електронний помічник — чат-бот у Viber та Telegram. Він допомагає у зручний час замовляти або користуватися послугами оператора системи розподілу електроенергії. Наразі перевагами сервісу користується майже 250 тисяч мешканців Київщини.
За допомогою чат-боту клієнти можуть повідомити про відсутність електроенергії, передати покази електролічильника та замовити послугу щодо роботи приладів обліку (заміну, налаштування, опломбування/розпломбування, повідомити про проблему). Також через чат-бот компанія інформує клієнтів про зміни в роботі та сервісах компанії, нагадує про необхідність передачі показів електролічильника.
«ДТЕК – надійна та відповідальна компанія. Більше року в компанії працює чат-бот. Це зручний онлайн інструмент, який дозволяє отримати відповіді на найпоширеніші питання в звичних для клієнтів месенджерах Viber або Telegram. Сьогодні вже майже 250 тисяч мешканців області користуються ним та переконалися у його зручності та простоті. Щомісяця кількість активних користувачів збільшується, адже він функціонує в режимі 24/7» – зазначають в ДТЕК Київські регіональні електромережі.
Для того, щоб користуватися перевагами чат-боту ДТЕК Київські регіональні електромережі необхідно:
§ у пошуку месенджера Viber або Telegram ввести «ДТЕК Київські регіональні електромережі»;
§ пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);
§ обрати в меню послугу, яка цікавить, та скористатися нею.
Як повідомлялося раніше, у червні ДТЕК Київські регіональні електромережі повернув світло понад 530 тисячам родин, що лишилися без електропостачання через аварійні ситуації та ракетні обстріли на енергообладнанні компанії. З початку війни фахівці компанії не зупиняли свою роботу та продовжують підтримувати надійність та якість електропостачання для мешканців, підприємств та установ Київщини.
ДТЕК Київські регіональні електромережі змінив графік планових ремонтів задля комфорту проходження вступної кампанії-2022
Оператор системи розподілу ДТЕК Київські регіональні електромережі скорегував графік проведення планових робіт з 25 липня по 5 серпня 2022 року для того, аби навчальні заклади, де у ці дні відбувається національне мультипредметне тестування (НМТ), були забезпечені безперебійним електропостачанням.
ДТЕК – надійна та відповідальна компанія, яка піклується про своїх клієнтів і розуміє, що безперебійне електропостачання до закладів освіти, де наразі відбувається НМТ дозволить без перешкод провести вступну кампанію 2022. Адже тестування відбувається в комп’ютерному форматі і для роботи техніки потрібна напруга. Тому ми коригуємо графік планових робіт на період з 25 липня по 5 серпня: планові роботи для посилення інфраструктури мереж за адресами тимчасових екзаменаційних центрів (шкіл та вузів) не проводитимуться – світло для цього не відключатиметься.
В разі аварійного відключення світла наші фахівці готові оперативно відновлювати електропостачання за цими адресами.
За всіма іншими адресами компанія продовжить роботу в штатному режимі – виконуватиме роботи з усунення дефектів в енергообладнанні, розчистки трас ліній електропередачі, виконання заявок клієнтів.
У зв’язку з воєнним станом у країні та згідно з постановою регулятора, компанія тимчасово закрила доступ до інформації про відключення та терміни відновлення електропостачання на сайті компанії. Графіки відключень спеціалісти компанії повідомляють місцевим громадам та військово-цивільній адміністрації.
Дізнатися інформацію про причину відключення світла можна за допомогою зручних дистанційних сервісів:
· чат-бот у Viber та Telegram (або в рядку пошуку вводьте «ДТЕК Київські регіональні електромережі»);
· мобільний додаток «Мережі онлайн» (завантажуйте додаток в AppStore або Google Play Market);
· сторінку у Facebook;
· кол-центр. Дзвоніть за номерами (067/099/093) 495 70 40, (044) 459 07 40.
Особистий кабінет ДТЕК Київські регіональні електромережі – зручний помічник для бізнесу, яким вже користуються понад 10 тисяч клієнтів
На сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі працює особистий кабінет для юридичних клієнтів — підприємців, установ, ОСББ тощо. Він враховує всі потреби бізнес-клієнтів і є надійним помічником у використанні послуг з розподілу електроенергії. Завдяки кабінету клієнт може оперативно передавати покази лічильників та звіти про використану електроенергію, отримати рахунки за розподіл електроенергії, рахунки за перетікання реактивної електроенергії, акти приймання передачі розподіленої електроенергії, контролювати проведений розрахунок, сформувати акт звіряння розрахунків. Його перевагами вже користується понад 10 тисяч юридичних клієнтів.
«Для зручності своїх клієнтів ДТЕК розвиває дистанційні канали обслуговування, в тому числі онлайн. Особистий кабінет простий та легкий у використанні і дозволяє мінімізувати візити до офісів компанії, що зручно та безпечно, особливо в умовах воєнного стану. Він став зручним інструментом для бізнесу. Наразі в ньому зареєстровано 10 480 юридичних клієнтів з 29 тисяч, присутніх в області», — розповіли в ДТЕК Київські регіональні електромережі.
Для того, щоб зареєструватися в особистому кабінету, слід відкрити відповідний розділ на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі та обрати розділ «Реєстрація». Далі, слідуючи підказкам меню, внести інформацію. Для активізації особистого кабінету і можливості користування послугами онлайн, бізнес-клієнтам обов'язково необхідно мати електронний цифровий підпис «ЦСК ЦЕЗАРIС». Оформити сертифікат Електронного Цифрового Підпису (ЕЦП) можна на сайті за посиланням.
Клієнти, що мають електронний підпис, отримують рахунки в електронному кабінеті юридичного споживача підписані ЕЦП. Всі документи: звіти, рахунки, акти, листи зберігаються в архіві електронного кабінету.
ДТЕК – надійна та відповідальна компанія. У зв’язку з воєнним станом для юридичних клієнтів, що не мають можливості отримати ЕЦП, ДТЕК Київські регіональні електромережі залишив можливість здавати звіти без підписання. Для цього на сайті потрібно обрати розділ «Відправити звіт без підписання». Далі слідуючи підказками подати дані. В такому випадку клієнти отримують рахунки з інформацією про розраховані обсяги на електронну адресу, що вказують при здачі звіту.
Майже 500 лелек облаштувалися на безпечних платформах, які встановили спеціалісти ДТЕК Київські регіональні електромережі
Протягом травня-червня спеціалісти ДТЕК перевірили спеціальні захисні платформи для гнізд лелек, які протягом двох років встановлювали у Київській області. За підрахунками, лелеки обжили понад 90% встановлених раніше «безпечних гнізд». Птахи повернулися в Україну попри війну, щоб дати нове життя та надію всім українцям на відновлення миру та стабільності в країні. Адже – #ЛелекаВгніздіМирвУкраїні.
«Через активні бойові дії енергоінфраструктура Київщини в деяких містах і селах була знищена вщент і нашим спеціалістам доводилося відновлювали її майже з нуля. Тому, ми розуміли, що через війну не всім лелекам цьогоріч було куди повернутися. Піклуючись про безпеку птахів наші фахівці перевірили, чи вціліли гнізда на встановлених платформах і птахам нічого не загрожує. За підрахунками екологів майже 500 птахів облаштувалися у «безпечних домівках», 270 – із яких пташенята. Це добрий знак. Адже, якщо в наше гнізда повернулися лелеки, то ми віримо, що вже скоро в нашу Україну повернеться мир», – повідомили в компанії.
За два роки енергетики перенесли на безпечні платформи 99 гнізд. У тому числі наприкінці минулого року в рамках масштабного еколого-просвітницького проєкту #Лелеченьки фахівці ДТЕК Київські регіональні електромережі встановити 58 платформ.
Спеціальні штучні платформи ДТЕК Київські регіональні електромережі встановлював на електроопорах, де лелеки звили гнізда, для безпеки птахів. Робили це восени — поки лелеки відлетіли до теплих країв. Штучні платформи для гнізд — це міцні кошики з металевих прутів. Вони кріпляться до електроопори вище рівня електричних проводів. Така конструкція не дає важкому гнізду сповзти на лінії. Вона захищає гніздо від руйнування, птахів від удару струмом, а лінії — від коротких замикань і позапланових відключень.
Коротке відео як спеціалісти компанії перевірили платформи для гнізд лелек можна подивитися за посиланнями:
Крім платформ, у 2021 році ДТЕК Київські регіональні електромережі встановив понад 500 спеціальних кожухів на електролініях, щоб убезпечити птахів від ураження струмом, а також 30 штучних гніздівель для вухатої сови та совки. Такі ініціативи дозволили захистила від загибелі птахів, у тому числі тих, які перебувають під захистом Бернської Конвенції та Червоної книги України.
Після закінчення війни енергетики продовжать реалізацію проєктів із захисту біорізноманіття у Київській області.
|
ДТЕК Київські регіональні електромережі розчистить в липні 400 кілометрів трас ліній електропередачі
Під час негоди падіння дерев та контакт гілок з електромережами стають основною причиною аварійного відключення електропостачання. Аби попередити можливі аварії, фахівці ДТЕК Київські регіональні електромережі поновили обрізку чагарників та гілля дерев вздовж повітряних ліній електропередачі, яку вимушено переривали з початку військових дій в області. Протягом липня компанія планує розчистити понад 400 кілометрів охоронних зон ліній електропередачі від гілля дерев, що знаходяться у небезпечній близькості від мереж. «ДТЕК — надійна та відповідальна компанія. Кожного року фахівцями компанії проводиться масштабна робота з обрізки гілля. У 2022 році через бойові дії на Київщині такі роботи були призупинені. Після звільнення Київщини, відновлення зруйнованих мереж та розмінування території фахівцями ДСНС, ми поновили обрізку дерев, — зазначають в ДТЕК Київські регіональні електромережі. — У планах компанії на липень обрізати 404 км. Разом з цими роботами електромонтери усуватимуть виявлені дефекти на обладнанні, щоб запобігати аварійним відключенням світла у клієнтів». В компанії зазначають, що відповідно до законодавства спеціалісти ДТЕК Київські регіональні електромережі обрізають гілля в охоронній зоні поблизу електроліній напругою 10 кВ і вище, а також біля електроліній напругою 0,4 кВ біля будинків і присадибних ділянок людей, які фізично не в змозі самостійно забезпечити чистку – людей з інвалідністю. В усіх інших випадках мешканці або землекористувачі повинні робити це самостійно. Щосезону енергетики чистять близько 3,5 тисячі кілометрів трас повітряних ліній електропередачі, які проходять до населених пунктів через ліси і поля. Попередньо спеціалісти визначають найпроблемніші ділянки та складають план-графік розчистки трас. Як правило, провести чистку трас на одній-двох вулицях можна протягом одного дня, але часом об’єм робіт надто великий, і планові вимкнення здійснюють у кілька разів. Задля безпеки працівників, які виконуватимуть обрізку дерев вздовж ліній, компанія тимчасово знеструмлюватиме електромережу за графіками. У зв’язку з військовим станом у країні та згідно з постановою регулятора, компанія тимчасово закрила доступ до інформації про відключення та терміни відновлення електропостачання на сайті компанії. Графіки відключень спеціалісти компанії повідомляють місцевим громадам та військово-цивільній адміністрації. Дізнатися інформацію про причину відключення світла можна за допомогою зручних дистанційних сервісів: · чат-бот у Viber та Telegram (або в рядку пошуку вводьте «ДТЕК Київські регіональні електромережі»); · мобільний додаток «Мережі онлайн» (завантажуйте додаток в AppStore або Google Play Market); · сторінку у Facebook; · кол-центр. Дзвоніть за номерами (067/099/093) 495 70 40, (044) 459 07 40. Як повідомлялося раніше, з червня 2022 року ДТЕК Київські регіональні електромережі відновив обрізку чагарників та гілля дерев вздовж повітряних ліній електропередачі. Всього з початку 2022 року на Київщині компанія вже розчистила та перевірила на дефекти більше 1 000 км трас повітряних ліній електропередачі.
Довідково: за «Правилами охорони електричних мереж», висаджувати дерева під електролініями заборонено. Щоб не допускати аварійних ситуацій, компанія просить жителів приватного сектора не висаджувати високорослі дерева, а також своєчасно проводити обрізку поблизу ліній. Розчистку від зелених насаджень власники або землекористувачі повинні проводити, якщо гілки дерев наблизилися до лінії 0,4 кВ ближче, ніж на 1 метр або якщо гілля нависає над проводами, або ж якщо дерева аварійні та за негоди можуть впасти та пошкодити електромережі — їх необхідно обрізати. Для цього власнику земельної ділянки необхідно подати заявку до ДТЕК Київські регіональні електромережі на відключення, узгодити час і тільки потім обрізати дерева в радіусі не менше метра від лінії електропередачі.
ДТЕК повернув світло в 100 населених пунктів Київщини, знеструмлених через негоду
Через негоду, яка пройшла значною територією країни 6 липня — злива та пориви вітру до 20 м/с — у Київській області сталися пошкодження ліній та масові аварії. Спеціалісти ДТЕК Київські регіональні електромережі з відучора працюють у посиленому режимі, аби якомога швидше відновити електропостачання клієнтів. Станом на ранок вже відновлено електропостачання у 39 населених пунктах, що були без світла повністю та 61 – частково знеструмлених через негоду. Відремонтували 45 повітряних ліній 6-10 кВ та 1094 трансформаторних підстанцій. «ДТЕК — надійна, відповідальна компанія, яка турбується про своїх клієнтів. Фахівці компанії продовжують ліквідувати наслідки негоди. Вони докладають максиму зусиль, щоб в стислі терміни повернути світло в домівки клієнтів. Наразі найбільше відключень залишається у Макарівському енерговузлі. Над відновленням електропостачання працює бригади», — повідомили у компанії. 6 липня в Київській області через погіршення погодних умов було знеструмлено 52 населених пунктів повністю та 91 — частково. Пошкоджено 68 повітряних ліній та 1619 трансформаторних підстанцій. Наразі без електропостачання лишаються 13 населених пунктів повністю та 30 частково. Через негоду знеструмлені 20 ліній електропередачі 6-10 кВ повністю та 3 — частково, 525 трансформаторних підстанцій. Для оперативної ліквідації аварій на мережі через наслідки негоди та повернення світла мешканцям Київщини, аварійні бригади ДТЕК Київські регіональні електромережі були переведені у посилений режим. ДТЕК Київські регіональні електромережі нагадує правила безпеки: - під час сильного вітру потрібно уникати знаходження біля ліній електропередачі; - при виявленні обірваних ліній не підходити ближче ніж 8-12 метрів, ні в якому разі не торкатися оголених проводів та одразу повідомити про це компанію; - якщо пропало світло, не намагайтеся здійснити ремонт самостійно. У випадку, коли світло зникло у квартирі або будинку, — зверніться до електрика, що обслуговує ваш будинок. Якщо немає світла на всій вулиці — зверніться до фахівців ДТЕК Київські регіональні електромережі. Про всі аварійні випадки на електромережах просимо повідомляти зручним для вас способом: · чат-бот у Viber та Telegram; · приватні повідомлення на офіційній сторінці компанії у Facebook; · кол-центр 38 (067/099/093)495 70 40, стаціонарний телефон (044)4590740; · мобільний додаток «Мережі онлайн» (доступний в AppStore або Google Play Market); · офіційний сайт компанії — кнопка «Повідомте нам про відсутність електроенергії»; За постійним оновленням інформації про ліквідацію аварій внаслідок негоди можна слідкувати на офіційній сторінці у Facebook. Ми працюємо 24/7, щоб електропостачання будинків та підприємств залишалося надійним.
ДТЕК повернув електропостачання для 530 тисяч клієнтів Київщини – результати роботи енергетиків у червні
У червні ДТЕК Київські регіональні електромережі повернув світло понад 530 тисячам родин, що лишилися без електропостачання через аварійні ситуації та ракетні обстріли на енергообладнанні компанії. З початку війни фахівці компанії не зупиняли свою роботу та продовжують 24/7 підтримувати надійність та якість електропостачання для мешканців, підприємств та установ Київщини. Упродовж червня в Київській області сталися 895 аварій на електромережі. Основна причина аварій – негода з сильними поривами вітру та дощем, що пошкоджувала електромережі, зношеність обладнання та технологічні порушення (перевантаження, дії третіх осіб тощо). Крім того, 01 червня через пошкодження електроліній в наслідок ворожого обстрілу, сталося відключення електроенергії у 24 населених пунктах в Обухівському районі Київської області. Протягом двох годин аварійні бригади ДТЕК повернули світло для 8 781 родини. «Спеціалісти ДТЕК в червні відновили електропостачання для 530 465 родин. Енергетикам доводилось ліквідувати не тільки наслідки бойових дій в області, але і наслідки негоди та аварій на електромережі. Наші фахівці докладали максимум зусиль, оперативно повертали клієнтам світло та виконували всі необхідні ремонтно-відновлювальні роботи», – зазначили в компанії. З початку війни енергетики ДТЕК Київські регіональні електромережі не зупиняють роботи для підтримки стабільної роботи електромереж. Та продовжують підтримувати надійність та якість електропостачання жителів та підприємств Київської області. 18 травня енергетики ДТЕК завершили всі відновлювальні роботи на електромережах та повернули світло мешканцям Київській області, що постраждали через бойові дії. Наразі усі ремонтні бригади ДТЕК Київські регіональні електромережі на час воєнного стану переведені в аварійно-відновлювальний режим роботи та готові оперативно повертати світло під час відключень. У разі пошкоджень через бойові дії працівники також мають спеціальні інструкції щодо роботи в кризових ситуаціях та забезпечені всім необхідним для відновлення роботи обладнання. Як повідомлялося раніше, у травні фахівці ДТЕК повернули світло 302 606 клієнтам. Ми працюємо 24/7, щоб електропостачання будинків та підприємств залишалося надійним.
ДТЕК Київські регіональні електромережі відновлює роботу зі зняття показів електролічильників у будинках клієнтів
ДТЕК Київські регіональні електромережі продовжує роботу з фіксації показів лічильників та повертається до формату роботи, який був до початку бойових дій. Знімання показів знову проводитиметься як на щитових у місцях загального користування, так і на території будинків, та у квартирах мешканців. Контрольні дані допоможуть у коректному нарахуванні використаної електроенергії, щоб клієнти отримували точні рахунки за електрику. У компанії закликають не перешкоджати роботі співробітників компанії і надавати їм доступ до лічильників. Війна в Україні змусила багатьох мешканців області залишити свої будинки, і вони не завжди можуть передати фактичні дані лічильників. У таких випадках розрахунок середніх показів провадиться згідно з щомісячним споживанням, що не завжди коректно. Тому фахівці ДТЕК відновили знімання контрольних показів у клієнтів, лічильники яких встановлені у квартирах та на території приватних будинків. Це дозволяє перевірити точність роботи приладів обліку та звірити покази для коректного нарахування фактично спожитої енергії. «З квітня зняття контрольних показів проводилося лише на міжповерхових щитових у під’їздах та опорах ліній електропередачі у приватному секторі, — без заходу до квартир та будинків клієнтів. Наразі ми нормалізуємо формат роботи, який був до початку бойових дій», — повідомили у компанії. Компанія просить клієнтів не перешкоджати роботі співробітників компанії та надавати їм доступ до лічильників. Як зрозуміти, що це співробітник компанії? • Фахівці ДТЕК Київські регіональні електромережі здійснюють зняття контрольних показів лічильника виключно за наявності посвідчення працівника компанії. На першу вимогу він має бути пред'явлений клієнту. • Співробітники компанії одягнені у спецодяг із нанесеними логотипами ДТЕК. • Фахівці оглядають лише лічильник, не пропонують жодних інших послуг та не приймають за них оплату. Фахівці ДТЕК працюють 24/7, щоб електропостачання будинків та підприємств залишалося надійним. У разі обстрілу працівники забезпечені всім необхідним, щоб оперативно відновлювати електропостачання населених пунктів, які постраждали через бойові дії. Використовуйте лише офіційні канали інформації та зберігайте спокій. Наші фахівці готові приймати ваші звернення та відповідати на всі запитання через дистанційні канали обслуговування: сайт компанії, соцмережі, кол-центр, чат-бот в Viber та Telegram, які можна знайти за назвою «ДТЕК Київські регіональні електромережі».
|