Давно не було такої кількості дзвінків, як під час «Прямого зв’язку» міського голови Олександра Панюти з мешканцями міста 22 липня.
Першою зателефонувала Клавдія Романівна Коляда, яка щиро подякувала голові за турботу про кагарличан, оперативне вирішення наболілих проблемних питань, а ще – за благоустрій парку-пам’ятки – дорогоцінної перлини міста, яку ми маємо передати нашим нащадкам.
Пані Юлія, що мешкає по вул. Володимира Великого, була стурбована брудною водою з водопроводу, і голова пояснив, що цими днями «Кагарликводоканал» здійснював аварійно-ремонтні роботи на станції ІІ підйому, а також перевірку працездатності пожежних гідрантів, і незабаром водопровід функціонуватиме стабільно.
Галина Іванівна з вул. Шевченка та Надія Василівна з вул. Історичної бідкалися через непрацююче дротове радіо, і голова пообіцяв негайно звернутися до місцевої філії «Укртелекому» для вирішення проблеми.
Ольга Іванівна, мешканка вул. Чапаєва, нарікала на знахабнілих лисиць, які не те що домашню живність атакують, а навіть людей. На жаль, немає в нас структури, яка б відловлювала диких тварин, а труїти їх або стріляти в межах міста заборонено. Голова порадив скористатися досвідом виготовлення спеціальних пасток для відлову лисиць: у міській раді є координати людей, у яких можна запозичити такий досвід.
Петро Григорович із вул. Довженка скаржився на забиту трубу водовідведення через дорогу перед поворотом на вул. Сестер Куян, і голова дав комунальникам доручення вивчити ситуацію на місці (нині подібну проблему «Міськрембудсервіс» вирішує з водовідведенням по вул. Титова).
Мешканка зав. Каштанового попросила організувати кронування гілля, що нависає над проходом до Став’янки, і в цій справі було обіцяне сприяння.
Зателефонував до мера кагарличанин Дмитро Павлик, який запитав, чому міська рада не має своєї сторінки у Facebook, і на це голова відповів, що міськрада має офіційний сайт, який систематично поповнюється новою інформацією, і кількість його відвідувачів щодня становить кілька сотень а то й тисяч; крім того, двічі на місяць публікуються матеріали про діяльність міської ради на окремій сторінці в газеті «Вісник Кагарличчини», тісна співпраця є з районною телерадіостудією, Інтернет-виданням «Кагарлик.city» тощо. А до пропозиції щодо сторінки у Facebookможна буде повернутися, коли буде створено Кагарлицьку об’єднану територіальну громаду. Пан Дмитро подякував також директору КП «Кагарликводоканал» Володимиру Черемису за надані вичерпні роз’яснення з приводу появи неякісної води в міській мережі, а також порадив йому заздалегідь інформувати споживачів про можливі подібні випадки. Запитав він також, чи перебуває в оренді Паськівський ставок, береги якого, особливо на острові, заросли буйним очеретом. Олександр Панюта розповів, що ставки в межах міста ніким не орендуються, а передані в користування товариствам рибалок, які й опікуються благоустроєм узбереж. Є багато прикладів господарського ставлення до підопічних водойм, але Паськівському ставку (на відміну від Малого Паськівського) не пощастило в цьому плані. Уже й комунальники включили зону відпочинку на Паськівському ставку в щоденний графік прибирання, за допомогою волонтерів ГО «Я – Легенда» викорчували зарості на дамбі, укотре зробили обкошування берегів, але людських ресурсів на такі заходи не вистачає, адже під опікою міських служб 32 гектари парку, 13 кладовищ, міські сквери, клумби, газони, дороги тощо. А ставок, якщо не знайдуться в громаді ентузіасти, було б доречно справді віддати під опіку бізнесу, бо міський бюджет не потягне…
Тетяна Василівна з вул. Південної звернулася з проханням обкосити біля кладки через річку, і комунальники вже отримали доручення щодо благоустрою тієї ділянки, зокрема й щодо облаштування перил, виконання підсипки.
Надійшло прохання від пенсіонерів – мешканців одного з під’їздів будинку по вул. Дачній, 3/14 облаштувати їм лавочку для відпочинку, і голова пообіцяв посприяти літнім людям – як виняток, адже мешканці приватизованого житла мають самі дбати про ремонт і благоустрій або ж укладати договори з відповідними службами.