Минуло вже чотири місяці з того часу, як Україна живе в умовах карантинних обмежень. Поступово відновлює свою роботу бізнес, життєдіяльність суспільства забезпечують підприємства критичної інфраструктури, правоохоронні структури,установи влади, зокрема органи місцевого самоврядування, і ми продовжуємо інформувати про роботу апарату виконавчого комітету Кагарлицької міської ради.
Так, станом на 14 липня з початку року в міській раді видано 2195 довідок, у т.ч. під час карантину – 1103. Надійшло 414 заяв на реєстрацію/зняття (150 на зняття та 264 на реєстрацію) місця проживання, з них під час карантину на зняття – 77, на реєстрацію місця проживання – 130.
Усього протягом поточного року на особистому прийомі в міського голови було 48 осіб, із них під час карантину – 20; на «Прямий зв’язок» надійшло 29 звернень, із них під час карантину – 26 (усього 2020 року проведено 6 «Прямих зв’язків», у т.ч. 4 – в карантинний період).
Зареєстровано 750 звернень із земельних питань, із них під час карантину – 601; видано 125 доручень міського голови, із них під час карантину – 90.
З початку року прийнято 677 заяв на реєстрацію, проведено 479 реєстрацій прав власності, 48 реєстрацій прав оренди та інших дій (іпотека, внесення змін тощо).
Тільки за червень та 14 днів липня видано 37 розпоряджень міського голови з основної діяльності, надійшло 157 листів від підприємств, установ, організацій, депутатів різних рівнів, 12 запитів на отримання публічної інформації, 81 заява від громадян, 247 листів-відповідей та листів звернень (вихідна документація), видано 40 довідок, у т.ч. форми №3; на червневому засіданні виконкому прийнято 29 рішень.
Відповідно до наявних повноважень і можливостей керівництво і працівники міської ради готові максимально посприяти кагарличанам у вирішенні проблемних питань, надати необхідну допомогу в складних ситуаціях.