Повідомлення про оприлюднення
Відповідно до статей 9, 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» Кагарлицька міська рада повідомляє про оприлюднення з 31.03.2016 року в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Кагарлицької міської ради проекту рішення Кагарлицької міської ради «Про затвердження «Правил розміщення зовнішньої реклами на території міста Кагарлика» (далі – проект) з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних і юридичних осіб, їх об’єднань.
Проект розроблено з метою приведення нормативно-правових актів органів місцевого самоврядування відповідно до внесених змін до Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067.
Зауваження та пропозиції до проекту просимо надсилати за адресою: 09200, м. Кагарлик, вул. Героїв Небесної Сотні, 1тел. (045) 73 6-09-81.
Зауваження та пропозиції до проекту від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань прийматимуться виконавчим комітетом Кагарлицької міської ради протягом одного місяця з дня оприлюднення до 05.05.2016 р.
Аналіз регуляторного впливу
Відповідно до Закону України «Про рекламу», Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 р. № 2067.
Назва регуляторного акту: Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території міста Кагарлика.
Регуляторний орган: Кагарлицька міська рада.
Розробник: Юридичний відділ виконавчого комітету Кагарлицької міської ради.
- Визначення проблеми
6 грудня 2015 року постановою Кабінету Міністрів України № 1173 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо відповідності основаним вимогам до дозвільної системи у сфері господарської діяльності» були внесені зміни до Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067, які кардинально змінили порядок видачі документів дозвільного характери у сфері реклами.
Потрібно вдосконалити процедуру демонтажу незаконно встановлених рекламних конструкцій та вимоги до зовнішнього вигляду конструкцій.
Таким чином, зазначена проблема потребує усунення шляхом прийняття нових Правил розміщення об’єктів зовнішньої реклами, які будуть базовим документом та створять сучасне правове поле для подальшого розвитку рекламної сфери у місті.
- Цілі державного регулювання
Проект рішення розроблено з метою приведення у відповідність нормативно-правових актів органу місцевого самоврядування до вимог законодавства України.
Впровадження регуляторного акта дозволить врегулювати наступні питання:
а) встановлення порядку та умов надання, внесення змін, погодження та
скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами;
б) створення системи контролю за дотриманням порядку розміщення
зовнішньої реклами;
в) встановлення єдиних вимог до зовнішнього вигляду рекламних конструкцій.
3. Альтернативні способи досягнення зазначених цілей
Перша альтернатива - залишити дану ситуацію без змін.
Дана альтернатива є неприйнятною у зв'язку з тим, що не виконання постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року № 1173 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо відповідності основаним вимогам до дозвільної системи у сфері господарської діяльності» є прямим порушенням чинного законодавства та прав і інтересів суб’єктів господарювання. Зокрема, положення постанови спрямовані на спрощення процедури оформлення документів дозвільного характеру у сфері реклами та скорочення строків їх отримання.
Друга альтернатива - прийняття запропонованого регуляторного акта.
Прийняття запропонованого проекту рішення забезпечить виконання законодавства України та дотримання інтересів суб’єктів господарювання.
Обраний спосіб:
- забезпечить досягнення цілей державного регулювання;
- забезпечить реалізацію принципів державної регуляторної політики;
- забезпечить проведення більш якісного контролю за об’єктами зовнішньої реклами;
- удосконалить існуючу систему проведення демонтажу об’єктів зовнішньої реклами;
- удосконалить існуючі вимоги до розміщення та утримання об’єктів зовнішньої реклами.
4. Механізм розв’язання проблеми
1. Зазначену проблему планується розв'язати шляхом затвердження нових Правил розміщення зовнішньої реклами на території міста Кагарлика.
Основні напрями реалізації удосконалення регулювання рекламних відносин у місті Кагарлику спрямовані на досягнення мети, цілей і завдань запропонованого регулювання та представляють комплекс заходів, спрямованих на покращення у місті механізму розміщення та утримання зовнішньої реклами.
5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта
У разі прийняття запропонованого регуляторного акта рівень можливостей досягнення цілей передбачених у розділі 2 цього Аналізу є високим, оскільки сприятиме покращенню утримання об’єктів зовнішньої реклами.
Реалізація регуляторного акта не потребує додаткових матеріальних та фінансових витрат з міського бюджету.
6. Аналіз вигод та витрат
Сфера впливу регуляторного акта |
Вигоди |
Витрати |
Міська рада |
- стимулювання розвитку суб’єктів господарювання, що працюють у сфері зовнішньої реклами - підвищення іміджу міста і його привабливості |
Часові витрати на розроблення та впровадження регуляторного акту |
Підприємці
|
- сприяння розвитку рекламного бізнесу
|
плата за користування місцем розташування спеціальної конструкції (у випадку її розташування на об'єктах комунальної власності) |
|
|
|
7. Строк дії акту
Термін дії запропонованого регуляторного акту необмежений. У разі внесення змін до законодавчих чи нормативних актів з цього питання, необхідно буде вносити зміни до Правил.
8. Показники результативності регуляторного акту
1. Кількість наданих заяв на розміщення зовнішньої реклами.
2. Покращення естетичного вигляду міста.
3. Кількість приписів щодо порушення Правил розміщення зовнішньої реклами на території міста Кагарлика.
4. Розмір надходжень плати за право тимчасового користування місцями, які перебувають у комунальній власності під розміщення зовнішньої реклами.
9. Заходи з відстеження результативності акта
Відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватись шляхом використання статистичних даних.
Базове відстеження результативності регуляторного акта буде проведено через три місяці після прийняття даного регуляторного акта.
Повторне відстеження буде здійснюватись через рік, але не пізніше двох років після проведення базового, за результатами якого можливо здійснити порівняння базового та повторного відстеження. У разі виявлення нерегульованих та проблемних питань вони будуть усунені шляхом внесення відповідних змін.
Міський голова О.О.Панюта
КАГАРЛИЦЬКА МІСЬКА РАДА
( ПРОЕКТ)
Р І Ш Е Н Н Я
Про затвердження «Правил розміщення зовнішньої реклами на території міста Кагарлика»
Відповідно до Закону України «Про рекламу», постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2003 р. № 2067 "Про затвердження типових правил розміщення зовнішньої реклами" із внесеними змінами згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 1173 від 16.12.2015 року, керуючись Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", міська рада ВИРІШИЛА:
1. Затвердити «Правила розміщення зовнішньої реклами на території міста Кагарлика» згідно з Додатком №1.
2. Затвердити Робочий орган з питань розміщення зовнішньої реклами на території міста Кагарлика, в складі згідно Додатку №2.
3. Вважати таким, що втратили чинність рішення виконавчого комітету Кагарлицької міської ради від 02.07.2004 року № 93 «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами на території міста Кагарлик» та рішення виконавчого комітету Кагарлицької міської ради № 33 від 1103.2005 року «Про затвердження плати за використання місця розташування зовнішньої реклами».
4. Встановити, що:
4.1. Дозвільні документи (рішення виконкому, дозволи) на розміщення зовнішньої реклами, надані до набрання чинності цього рішення, є дійсними до закінчення строку їх дії.
4.2. Договори, укладені з розповсюджувачами зовнішньої реклами після набрання чинності цього рішення, в місячний термін привести у відповідність до «Правил розміщення зовнішньої реклами на території міста Кагарлика».
5. Це рішення вступає в силу з дня опублікування його на офіційному веб-сайті міської ради.
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постіну комісію з питань будівництва, транспорту, зв′язку, житлово-комунального господарства, торгівлі, побутових послуг та надзвичайних ситуацій.
Міський голова О.О.Панюта
Додаток № 1
до рішення сесії міської ради
ПРАВИЛА
розміщення зовнішньої реклами на території міста Кагарлика
І Загальні положення
1.1. Правила розміщення зовнішньої реклами на території міста Кагарлика (далі - Правила) регулюють відносини, що виникають у зв'язку з розміщенням зовнішньої реклами на території міста Кагарлика, та визначають порядок надання дозволів на розміщення реклами. Предметом регулювання Правил є порядок розміщення об'єктів зовнішньої реклами та отримання дозволів на розміщення зовнішньої реклами. Плата за розміщення зовнішньої реклами справляється з місць, що перебувають у комунальній власності шляхом укладання договорів на тимчасове користування місцями розташування спеціальних конструкцій. Спеціальні конструкції, що розташовуються на об'єктах державної, комунальної та приватної власності повинні розміщуватись лише на підставі оформленого дозволу. Дія Правил не поширюється на відносини, пов'язані з розповсюдженням інформації, обов'язковість розміщення та оприлюднення якої визначено іншими законами України.
1.2. Правила регламентують процедури надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами, визначає вимоги до технічного стану, художньо-естетичного вигляду та порядку розміщення рекламних засобів, умови користування місцями для розміщення зовнішньої реклами, що перебувають у комунальній власності, підстави та порядок здійснення демонтажу протиправно розміщених рекламних засобів, а також порядок здійснення контролю за дотриманням положень цих Правил. Плата за видачу зазначених дозволів виконавчим комітетом Кагарлицької міської ради не справляється.
1.3. Дія цих Правил поширюється на всю територію міста Кагарлика, включаючи розташування рекламних засобів на будинках (будівлях) і спорудах, на відкритих майданчиках, на міських вулицях (дорогах), площах та інших територіях, на зелених зонах, на елементах вуличного обладнання, інших об'єктах, розташованих на відкритій місцевості, незалежно від форм власності та відомчого підпорядкування.
Правила є обов'язковими до виконання всіма суб'єктами, що вступають у правовідносини з питань розміщення зовнішньої реклами у межах території міста Кагарлика.
1.4. У цих Правилах терміни вживаються у такому значенні:
алея- дорога в парку, саду, сквері, на бульварі, обсаджена, як правило, з обох боків деревами та чагарниками;
виконавчий орган ради- виконавчий комітет Кагарлицької міської ради;
вивіска чи табличка– елемент на будинку, будівлі або споруді з інформацією про зареєстроване найменування особи знаки для товарів і послуг, що належать такій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщений на зовнішній поверхні будинку, будівлі або споруди не вище першого поверху або на поверсі, де розташовується власне чи надане у користування особі приміщення (крім, випадків, коли суб’єкту господарювання належить на праві власності або користування вся будівля або споруда), біля входу у таке приміщення, який не є рекламою.
демонтаж – комплекс заходів, які передбачають відокремлення спеціальної конструкції разом з основою від місця її розташування та транспортування у місце її подальшого зберігання. При цьому демонтаж та наступне зберігання спеціальної конструкції не передбачає переходу права власності на неї до територіальної громади міста Кагарлика. Демонтаж спеціальних конструкцій є засобом усунення порушень порядку розміщення реклами у м. Кагарлику.
дозвіл- документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого комітету міської ради, який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці;
зовнішня реклама- реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях - рекламоносіях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг;
зони охорони пам'ятки- встановлювані навколо пам'ятників: охоронна зона, зона регулювання забудови, зона охоронюваного ландшафту, зона охорони археологічного культурного шару, в межах яких діє спеціальний режим;
місце розташування рекламного засобу- площа зовнішньої поверхні будинку, споруди, елемента вуличного обладнання або відведеної території на відкритій місцевості у межах міста Кагарлика, що надається розповсюджувачу зовнішньої реклами в тимчасове користування власником або уповноваженим ним органом;
недобросовісна реклама- реклама, яка вводить або може ввести в оману споживачів реклами, завдати шкоди особам, державі чи суспільству внаслідок неточності, недостовірності, двозначності, перебільшення, замовчування, порушення вимог щодо часу, місця і способу розповсюдження;
особа- фізична особа, в тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа будь-якої форми власності;
пішохідна доріжка- елемент дороги, призначений для руху пішоходів, облаштований у її межах чи поза нею і позначений дорожнім знаком;
пам'ятка- об'єкт культурної спадщини національного або місцевого значення, який занесено до Державного реєстру нерухомих пам'яток України;
реклама- інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару;
реклама на транспорті- реклама, що розміщується на території підприємств транспорту загального користування, зовнішній та внутрішній поверхнях транспортних засобів та споруд підприємств транспорту загального користування;
рекламні засоби- засоби, що використовуються для доведення реклами до її споживача;
рекламодавець- особа, яка є замовником реклами для її виробництва та/або розповсюдження;
розповсюджувач реклами- особа, яка здійснює розповсюдження реклами;
самовільно встановлений рекламний засіб – рекламний засіб, розміщений без виданого у встановленому порядку дозволу або не демонтований власником після прийняття виконавчим комітетом Кагарлицької міської ради рішення про відмову у продовженні дозволу або його скасування.
соціальна реклама- інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку;
спеціальні конструкції- тимчасові та стаціонарні рекламні засоби (світлові та несвітлові, наземні та неназемні (повітряні), плоскі та об'ємні стенди, щити, панно, транспаранти, троли, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, тумби, складні просторові конструкції, аеростати, повітряні кулі тощо), які використовуються для розміщення реклами;
фасад- зовнішня сторона будинку або споруди, виконана огороджувальними конструкціями. Фасади поділяються на головні і другорядні, передні і бокові. Складовими частинами фасаду є віконні і дверні прорізи, стіни, перемички, козирки, навіси, портали, зовнішні східці, арки, вітрини та інше;
Інші терміни застосовуються у значенні, наведеному в Законі України "Про рекламу".
1.5. На територіях, будинках і спорудах зовнішня реклама розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників та з додержанням «Правил благоустрою міста Кагарлика».
ІІ. Повноваження робочого органу у сфері розміщення зовнішньої реклами
2.1. Регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами на території міста Кагарлика покладено на робочий орган.
Робочий орган не може виступати заявником на розміщення зовнішньої реклами та одержувати дозвіл.
2.2. До повноважень робочого органу належать:
- розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії;
- надання, у разі потреби, розповсюджувачам зовнішньої реклами завдань на опрацювання проектно-технічної документації для розташування складних (дахових) рекламних засобів;
- прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету;
- підготовка проекту рішення виконавчого комітету щодо надання дозволу (у тому числі погодження з органами та особами, зазначеними у пункті 3.4 цих Правил) чи про відмову у його наданні;
- видача дозволу на підставі рішення виконавчого комітету;
- ведення інформаційного банку даних місць розташування рекламних засобів, плану їх розміщення та надання в установленому порядку даної інформації;
- подання територіальному органу спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів (Інспекції з питань захисту прав споживачів у Київській області) матеріалів про порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами;
Робочий орган здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
ІІІ. Оформлення дозволів на розміщення зовнішньої реклами
3.1 Для одержання дозволу заявник подає до виконавчого комітету міської ради заяву за формою, згідно з Додатком № 1, до якої додаються:
- фотокартка або комп'ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу;
- ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням.
Заява повинна бути попередньо погоджена з власником місця розташування реклами, а у разі розміщення наземного рекламного засобу – з відділом містобудування та архітектури при Кагарлицькому РДА.
3.2. Заява в день її надходження реєструється виконавчим комітетом та передається робочому органу.
Робочий орган протягом двох робочих днів з дня реєстрації заяви перевіряє місце розташування рекламного засобу, зазначене у заяві, на предмет надання на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу.
У разі прийняття рішення про відмову у видачі дозволу робочий орган протягом одного дня надсилає заявнику вмотивовану відповідь із зазначенням підстав, передбачених законом.
3.3. Перелік документів для надання дозволу є вичерпним.
3.4. Видача дозволу погоджується робочим органом з власником місця або уповноваженим ним органом (особою), а також:
- Обласною держадміністрацією- у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках місцевого значення, а також в межах зон охорони цих пам’яток;
- утримувачем інженерних комунікацій - у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон цих комунікацій;
- Власниками автомобільних доріг та Національною поліцією - у разі розміщення зовнішньої реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг.
Перелік органів та осіб, з якими погоджується видача дозволу, є вичерпним.
Дії щодо отримання зазначених погоджень вчиняються робочим органом без залучення заявника протягом строку, встановленого для отримання дозволу.
Для здійснення погодження робочий орган не пізніше дня, що настає за днем одержання документів від заявника, надсилає їх копії у паперовому або електронному (шляхом сканування) вигляді органам, зазначеним в абзацах першому - четвертогоцього пункту, та встановлює строк розгляду зазначених документів.
За результатами дозвільної (погоджувальної) процедури органи, зазначені в абзацах першому - четвертомуцього пункту, надають погодження, які у паперовому або електронному (шляхом сканування) вигляді надсилаються робочому органу.
У разі ненадання органами, зазначеними в абзацах першому - четверомуцього пункту, протягом встановленого строку погоджень вважається, що видачу дозволу погоджено.
3.5. Робочий орган протягом не більш як двох робочих днів з дати одержання від органів та осіб, з якими погоджується видача дозволу подає виконавчому комітету пропозиції та проект відповідного рішення.
3.6. Виконавчий комітет приймає рішення про надання дозволу або про відмову у його наданні та укладає договір про тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів (додаток № 4).
3.7. Робочий орган протягом десяти днів з дати реєстрації дозволу надає Кагарлицькому відділенню Миронівської об'єднаній державній податковій інспекції інформацію про розповсюджувачів зовнішньої реклами, яким надано дозвіл.
3.8. Дозвіл (додаток № 2) надається строком на п'ять років, якщо менший строк не зазначено у заяві.
3.9. Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов'язаних з розташуванням рекламного засобу.
3.10. Після розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами у п'ятиденний строк зобов'язаний подати робочому органу фотокартку місця розташування рекламного засобу (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів).
3.11. У разі зміни містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу, які зумовлюють необхідність зміни місця розташування рекламного засобу, робочий орган у семиденний строк письмово повідомляє про це розповсюджувача зовнішньої реклами. У десятиденний строк з початку зміни містобудівної ситуації, реконструкції, ремонту, будівництва робочий орган надає розповсюджувачу зовнішньої реклами інформацію про інше рівноцінне місце. У разі досягнення згоди щодо нового місця розташування рекламного засобу вносяться зміни у дозвіл.
Відшкодування витрат, пов'язаних з демонтажем та монтажем рекламного засобу на новому місці, здійснюється відповідно до договору з власником місця розташування рекламного засобу.
Плата за надання робочим органом послуг, пов'язаних із зміною місця розташування рекламного засобу, не справляється. Строк дії дозволу продовжується на час, необхідний для вирішення питання про надання рівноцінного місця.Після закінчення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами має пріоритетне право на розташування рекламного засобу на попередньому місці.
3.12. Плата за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності, встановлюється у порядку, визначеному Положенням про порядок визначення розміру плати за тимчасове користування місцем розташування об’єктів зовнішньої реклами на території міста Кагарлика (додаток № 3), а місцем, що перебуває у державній або приватній власності, - на договірних засадах з його власником або уповноваженим ним органом (особою). При цьому площа місця розташування рекламного засобу визначається як сума площі горизонтальної проекції рекламного засобу на це місце та прилеглої ділянки завширшки 0,5 метра за периметром горизонтальної проекції цього засобу. Для неназемного та недахового рекламного засобу площа місця дорівнює площі вертикальної проекції цього засобу на уявну паралельну їй площину.
3.13. Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу не може встановлюватися залежно від змісту реклами.
ІV. Перелік та вимоги до об’єктів зовнішньої реклами.
4.1 Зовнішня реклама повинна розташовуватися з дотриманням вимог законодавства у галузі зовнішньої реклами, інших нормативно-правових актів, «Правил благоустрою міста Кагарлика», у тому числі цих Правил.
4.2 Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам:
- розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки, зазначених у п.п.4.5, 4.9 цих Правил;
- розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків;
- на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини вулиць і доріг наноситься вертикальна дорожня розмітка із світлоповертаючих матеріалів заввишки до 2 метрів від поверхні землі;
- освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків;
- кожен елемент (несучий каркас, інформаційне поле, кронштейн, елемент кріплення) повинен бути складовою цілісного естетичного виду рекламного засобу і мати високий рівень дизайнерських рішень;
- фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, повинен бути декоративно оформлений;
- рекламні засоби повинні мати постійно заповнене рекламно- інформаційне поле, не допускається його розриви (навіть незначні) подертості чи інше псування. Інформаційне поле, на якому тимчасово не розміщено рекламний сюжет, повинно бути заповнене фоновим покриттям (сірого або білого кольору) чи соціальною рекламою. Рекламні засобимають бути охайно окрашені (не допускається навіть незначне проржавіння і т.д.) та міцно закріплені;
- щитові установки кругового огляду мають бути виконані у двосторонньому варіанті.
- зворотна сторона спеціальних конструкцій, що мають одну рекламну площину, мають бути декоративно оформлені.
- афіші культурних та розважальних заходів, шоу, концертів, фестивалів, конкурсів, ярмарків, виставок, циркових програм чи що мають комерційний характер розглядається як реклама.
- обов’язковою вимогою встановлення рекламних засобів є збереження умов цілісного візуального сприйняття архітектурних ансамблів та домінантів, культових споруд, міських перспектив, цінних видових картин, ландшафтів та інших місто утворюючих факторів;
- нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менш як 3,5 метри від поверхні дорожнього покриття;
- у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію;
- місця розташування рекламних засобів а також прилегла територія в радіусі 10 м. повинні утримуватись рекламорозповсюджувачами в належному санітарно-технічному стані з забезпеченням їх своєчасного прибирання та впорядкування у відповідності до «Правил благоустрою міста Кагарлика».
4.3. Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення рекламного засобу. У разі анулювання дозволу або закінчення терміну його дії рекламний засіб у десятиденний термін підлягає демонтажу в порядку, визначеному цими Правилами.
4.4. Інтервал між стаціонарними рекламними засобами, встановленими в одному напрямку, повинні бути витримані таким чином, щоб не створювати візуального враження перенасиченості міського простору елементами зовнішньої реклами.
4.5. Забороняється розташовувати рекламні засоби:
- на пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів;
- методом фарбування, наклеювання на поверхнях елементів вуличного обладнання, будівель і споруд, якщо інше не передбачено угодою з їх власниками, а також на огорожах, парканах, деревах, електроопорах.
- Заборонено розташування тимчасових виносних конструкцій (штендерів) на пішохідних доріжках та алеях.
4.6. Розміщення зовнішньої реклами на пам'ятках історії та архітектури і в межах зон охорони таких пам'яток дозволяється за погодженням з відповідним органом у сфері охорони культурної спадщини.
4.7. Розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) рекламного засобу здійснюється спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями.
4.8. Розташування дахових рекламних засобів забороняється без попередньої технічної експертизи конструкцій даху спеціалізованими підприємствами, установами чи організаціями.
4.9. Об'єкти зовнішньої реклами не повинні створювати перешкод для експлуатації та ремонту будівель і споруд, на яких вони розташовуються, а також перекривати існуючі проходи і переходи. Розташування їх на дахах будинків і споруд має здійснюватись із дотриманням структурної побудови, стилістичної єдності фасадів, без пошкодження елементів архітектури.
4.10. Підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється відповідно до вимог, передбачених законодавством.
4.11. Розташування рекламних засобів у межах охоронних зон інженерних комунікацій дозволяється за погодженням з утримувачем зазначених комунікацій.
4.12. Відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки безпеки під час розташування та експлуатації рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами згідно із законодавством.
4.13. Розташування рекламних засобів на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування дозволяється за погодженням з Державтоінспекцією.
4.14. Рекламні засоби забезпечуються маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії.
V. Відповідальність за порушення цих Правил.
5.1. Розповсюджувач зовнішньої реклами:
за порушення розділу ІVцих Правил винні особи несуть відповідальність згідно із вимогами чинного законодавства.
5.2. У разі порушення Правил розміщення зовнішньої реклами інспектор по благоустрою міста КП «Міськрембудсервіс» звертається до розповсюджувача зовнішньої реклами з попередженням або приписом про необхідність усунення порушень у строк який не перевищує 3-х календарних днів. У разі не виконання вимог щодо усунення порушення складається протокол про адміністративне порушення.
VІ. Демонтаж.
6.1. При закінченні терміну дії дозволу або його скасуванні, розповсюджувач зовнішньої реклами зобов'язаний у десятиденний термін демонтувати спеціальну конструкцію зовнішньої реклами.
6.2. Демонтажу підлягають:
6.2.1. Спеціальні конструкції, власника яких встановити неможливо;
6.2.2. Самовільно розміщені спеціальні конструкції, дозволи на розміщення яких не видавалися, або дію їх скасовано;
6.3. Демонтаж рекламних засобів, які розташовані на об'єктах комунальної власності, здійснюється на підставі рішення виконавчого комітету Кагарлицької міської ради за поданням робочого органу.
6.4. Демонтаж проводиться КП «Міськрембудсервіс» з подальшим відшкодуванням витрат, пов'язаних з цим, за рахунок коштів осіб, що допустили порушення цих Правил.
Демонтована конструкція зберігається у спеціально відведених місцях, і може бути повернута власнику після сплати вартості робіт по демонтажу і вартості її зберігання згідно підтверджуючих документів, за його заявою.
У разі коли власник демонтованої спеціальної конструкції невідомий, власника не встановлено або власник протягом визначеного законодавством терміну не витребує її, таке майно визнається безхазяйним і передається у комунальну власність міста Кагарлика в порядку, визначеному законодавством. Робочий орган робить відповідне оголошення у ЗМІ про розшук власника реклами.
6.5. Демонтовані рекламні засоби зберігаються протягом 6 місяців з дати проведення демонтажу. Подальше розпорядження рекламними засобами, термін зберігання яких сплинув, здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.
6.6. Рекламні засоби, які розташовано з порушеннями «Правил розміщення зовнішньої реклами», «Правил благоустрою міста Кагарлика» (без дозволів, у разі закінчення терміну дії дозволів – без продовження строку дії, у разі скасування дозволу, з недодержанням визначеної у дозволі конструкції рекламного засобу, недодержання визначеного місця розташування рекламного засобу), а також в інших випадках, визначених у нормативно-правових актах або в договорі про тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, підлягають демонтажу у встановленому порядку у відповідності до п.6.4 - 6.7 даних Правил.
VІІ. Особливі умови
7.1. Соціальна реклама.
7.1.1 Соціальна реклама не повинна містити посилань на конкретний товар та/або його виробника, на рекламодавця, на об’єкти права інтелектуальної власності, що належать виробнику товару або рекламодавцю соціальної реклами.
7.1.2 Рекламодавцем соціальної реклами може бути будь-яка особа.
7.1.3 Розповсюдження соціальної реклами здійснюється у відповідності із Законом України «Про рекламу».
7.2. У разі використання об’єкту зовнішньої реклами при проведенні загальнодержавних, міських та інших соціальних заходів плата за право тимчасового використання місць (для розташування ОЗР), що знаходяться у комунальній власності може не справлятись на підставі рішення виконавчого комітету Кагарлицької міської ради.
7.3. Всі інші питання, не висвітлені в даних Правилах, розглядаються відповідно до Закону України "Про рекламу" робочим органом та виносяться на розгляд виконавчого комітету для прийняття відповідних рішень.
Секретар ради Л.Є.Коваль
Додаток №1
до Правил
Керівнику робочого органуз питань розміщення зовнішньої реклами на території міста Кагарлика |
____________ р. N ____________
ЗАЯВА
про надання дозволу на розміщення
зовнішньої реклами
Заявник__________________________________________________________
(для юридичної особи - повне найменування розповсюджувача
__________________________________________________________________
зовнішньої реклами, для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові)
Адреса заявника ____________________________________________________
(для юридичної особи - місцезнаходження,
__________________________________________________________________
для фізичної особи - місце проживання, паспортні дані)
Ідентифікаційний код юридичної особи або ідентифікаційний номер фізичної особи _____________________________________________________________
Телефон(телефакс)__________________________________________________
Прошу надати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами за адресою
__________________________________________________________________
(повна адреса місця розташування рекламного засобу)
строком на ______________________________________________________________
(літерами)
Перелік документів, що додаються
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Заявник
або уповноважена
ним особа __________________ ____________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
М.П.
Секретар ради Л.Є.Коваль
Додаток № 2
до Правил
|
Зразок
ДОЗВІЛ
на розміщення зовнішньої реклами
Виданий ____________ р. на підставі рішення ______________________________________
(дата видачі)
_____________________________________________________________________________
(виконавчий орган сільської, селищної, міської ради, дата і номер рішення)
_____________________________________________________________________________
(для юридичної особи - повне найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, для фізичної
_____________________________________________________________________________
особи - прізвище, ім'я та по батькові)
_____________________________________________________________________________
(місцезнаходження (місце проживання), номер телефону (телефаксу), банківські реквізити,
_____________________________________________________________________________
ідентифікаційний код (номер)
Адреса місця розташування рекламного засобу _____________________________________
_____________________________________________________________________________
Характеристика (в тому числі технічна) рекламного засобу __________________________
_____________________________________________________________________________
(вид, розміри, площа місця розташування рекламного засобу)
Фотокартка або комп'ютерний макет місця з фрагментом місцевості (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу
Ескіз з конструктивним |
Топогеодезичний знімок місцевості (М 1:500) з прив'язкою місця розташування рекламного засобу |
||
Відповідальний за топогеодезичне знімання |
_______ __________________ М. П. |
||
Міський голова |
___________ |
Панюта О.О. |
|
М. П.
Фотокартка місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів) після розташування на ньому рекламного засобу
Міський голова |
___________ |
Панюта О.О. |
М. П.
Секретар ради Л.Є.Коваль
Додаток № 4
до Правил
ДОГОВІР №
про тимчасове користування місцями розташування
рекламних засобів
м. Кагарлик "_____" ___________20__ р.
Кагарлицька міська рада, в особі міського голови _______________ (надалі „ВЛАСНИК”), що діє на підставі ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні» з однієї сторони, і____________________________________________________________________________________________________________________________________, у подальшому «КОРИСТУВАЧ», що діє на підставі Свідоцтва про державну реєстрацію з другої сторони, уклали цей договір про наступне:
1. Предмет договору.
1.1. „Власник” надає „Користувачу” в тимчасове користування місця для розташування рекламних засобів, а „Користувач” розташовує рекламні засоби у відповідності до вимог „Правил розміщення зовнішньої реклами на території міста Кагарлика” та виданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами, а також здійснює оплату за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів.
1.2. Місця розташування рекламних засобів та строк користування ними зазначені в додатку, що є невід’ємною частиною цього договору. Всі необхідні відомості щодо місця розташування рекламного засобу та його конструкції наводяться в дозволі на розміщення зовнішньої реклами.
1.3. Строк тимчасового користування місцем розташування рекламного засобу становить ________.
2. Обов’язки „Власника”.
2.1. Надати в тимчасове користування місце для розташування рекламного засобу після оформлення в установленому порядку дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
2.2. Скласти калькуляцію плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів для „Користувача” у відповідності з діючими Правилами та Положенням про порядок визначення розміру плати за тимчасове користування місцем розташування об’єктів зовнішньої реклами на території міста Кагарлика.
3. Обов’язки „Користувача”.
3.1. Своєчасно і в повному обсязі вносити на рахунок міського бюджету м. Кагарлика плату за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів згідно з розділом 4 цього договору.
3.2. Розповсюджувач зовнішньої реклами не має права вносити зміни та доповнення до затвердженої проектної документації на конструкцію рекламних засобів без узгодження з уповноваженими організаціями.
3.3. Розташувати рекламний засіб згідно з виданим дозволом на розміщення зовнішньої реклами.
3.4. Виконання земляних і будівельно-монтажних робіт для монтажу (реконструкції, демонтажу) засобів зовнішньої реклами або улаштування їх місць, мереж електропостачання здійснювати в установленому порядку, з обов’язковим відновленням благоустрою місця робіт (території, споруди) у передбачений ордером термін, погоджений уповноваженим представником „Власника”. Розташування рекламних засобів у межах охоронних зон інженерних комунікацій здійснювати згідно з вимогами утримувачів зазначених комунікацій. Підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснювати відповідно до вимог, передбачених законодавством.
3.5. Монтаж (демонтаж) рекламних засобів, електромонтажні роботи здійснювати із залученням спеціалізованих підприємств, установ та організацій з додержанням вимог техніки безпеки. Монтаж дахових та інших складних рекламних засобів на будівлях і спорудах виконувати після проведення технічної експертизи їх несучої здатності при додатковому навантажені від засобу реклами.
3.6. Забезпечити рекламні засоби маркуванням на їх каркасі: найменуванням „Користувача”, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії.
3.7. Систематично перевіряти зовнішній стан рекламних засобів та розміщення реклами, утримувати рекламні засоби та розміщену рекламу у відповідності до вимог „Правилрозміщення зовнішньої реклами на території міста Кагарлика”.
3.8. За власний рахунок здійснювати демонтаж та монтаж рекламних засобів у зв’язку з необхідністю переміщення їх на нове місце у разі ремонту, реконструкції та будівництва місця розташування рекламного засобу, якщо інше не обумовлено договором.
3.9. Відновлювати пошкоджені під час монтажу (демонтажу) або експлуатації рекламного засобу елементи благоустрою, в тому числі дорожнє (тротуарне) покриття, зелені насадження, фасади будинків і споруд. Якщо відновлення зазначених об’єктів здійснюється іншими підприємствами чи службами, в повній сумі відшкодовувати понесені ними витрати. Дотримуватись під час розташування рекламного засобу всіх інших вимог актів законодавства, інших нормативно-правових актів, в тому числі «Правилрозміщення зовнішньої реклами на території міста Кагарлика»а також цього договору.
3.10. Після закінчення строку дії дозволу, якщо дозвіл на новий строк не продовжений:
- протягом п’яти робочих днів провести демонтаж рекламного засобу за актом демонтажу;
- протягом трьох робочих днів після демонтажу рекламного засобу (якщо інший строк не обумовлено ордером) відновити пошкоджені елементи благоустрою, в тому числі дорожнього (тротуарного) покриття;
- здійснити оплату за період фактичного користування місцем розташування рекламного засобу відповідно до розділу 4 цього договору.
3.11. У разі зміни свого найменування, юридичної та поштової адреси, телефону, банківських реквізитів в триденний термін, у письмовій формі, повідомити робочий орган („Власника”).
4. Плата за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу.
4.1. За тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу Розповсюджувач зовнішньої реклами сплачує плату у розмірі __________ грн. (__________ грн. __ коп.) на місяць, _________ грн. на рік до міського бюджету.
4.2. Плата за тимчасове користування місцем розташування може вноситися щомісячно, рівними частками, протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця. Внесення плати за майбутній період оренди допускається на термін не більше одного року. У разі визначення Договору недійсним одержана плата за фактичний строк користування місцем розташування рекламного засобу не повертається.
4.3. Нарахування плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу здійснюється з моменту реєстрації дозволу робочим органом виконкому.
5. Відповідальність сторін.
5.1. У разі порушення своїх зобов’язань сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством та цим договором.
5.2. У разі невиконання або неналежного виконання своїх обов’язків „Користувач” за цим договором несе наступну відповідальність:
5.2.1. У разі несвоєчасної оплати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу „Користувач” сплачує, за кожний прострочений день, пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який нараховується пеня. Кошти зараховуються до місцевого бюджету м. Кагарлика.
5.3. У випадках порушень „Правил благоустрою міста Кагарлика”, „Правил розміщення зовнішньої реклами на території міста Кагарлика”, „Користувач”, несе адміністративну відповідальність згідно з законодавством.
6. Демонтаж та переміщення рекламного засобу.
6.1. Демонтаж рекламного засобу після закінчення строку тимчасового користування місцем розташування, а також у разі дострокового розірвання договору здійснює „Користувач” в п’яти денний термін. У разі невиконання демонтажу „Користувачем” в зазначений термін, демонтаж здійснюється в порядку, встановленому «Правилрозміщення зовнішньої реклами на території міста Кагарлика».
6.2. У разі переміщення рекламного засобу на нове місце в зв’язку з ремонтом, будівництвом, реконструкцією місця розташування, поновлення користування попереднім місцем здійснюється згідно з чинним законодавством. У разі відмови від переміщення рекламного засобу збитки „Користувачу” не відшкодовуються.
7. Строк дії договору та умови його здійснення.
7.1. Договір набирає чинності з моменту прийняття Виконавчим комітетом Кагарлицької міської ради міської ради рішення про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами і діє до ____________.
7.2. Договір може бути змінений чи доповнений у зв’язку зі зміненням актів законодавства, інших нормативно-правових актів.
8. Дострокове розірвання договору.
8.1. Договір може бути розірваний достроково „Власником”:
8.1.1. У разі скасування в установленому порядку дозволу на розміщення зовнішньої реклами у випадках:
- невикористання місця розташування рекламного засобу безперервно протягом 6-ти місяців;
- не переоформлення дозволу в установленому порядку;
8.1.2. У разі несплати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу протягом 2-х місяців після закінчення встановленого строку платежу.
8.2. „Власник” повідомляє в письмовій формі „Користувача” про намір розірвання договору не пізніше, ніж за 7 днів до дати розірвання договору. „Користувач” повинен не пізніше п’яти днів після дати розірвання договору здійснити демонтаж рекламного засобу за актом демонтажу, відновити пошкоджені елементи благоустрою згідно з п.3.9. договору та погасити всю заборгованість з виплати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу за весь період фактичного користування.
8.3. Договір може бути розірвано достроково „Користувачем” у разі скасування дозволу за письмовою заявою „Користувача” у зв’язку з його відмовою від подальшого розташування рекламного засобу.
8.4. У разі відмови від подальшого користування місцем розташування рекламного засобу (розміщення зовнішньої реклами) „Користувач” повинен:
- надати письмову заяву про скасування дозволу у зв’язку з цією відмовою;
- протягом п’яти робочих днів з моменту прийняття виконкомом міської ради рішення про скасування дозволу здійснити демонтаж рекламного засобу за актом демонтажу, з відновленням пошкоджених елементів благоустрою згідно з п.3.9 договору та погасити всю заборгованість виконкому з оплати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу за весь період фактичного користування.
9. Форс-мажор.
Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов цього договору, якщо це невиконання або неналежне виконання було викликано обставинами непоборної сили, які сторони не були спроможні ані передбачити, ані запобігти.
10. Вирішення спорів.
Спори, що виникають за цим договором або у зв’язку з ним, вирішуються у встановленому законом порядку.
11. Договір складений у 2-х автентичних примірниках українською мовою та має однакову юридичну силу.
12. Юридичні адреси і підписи сторін
Кагарлицькаміська рада : Користувач:
09200 м. Кагарлик __________________________________
вул. Героїв Небесної Сотні, 1 __________________________________
банк одержувача:
р/р _____________________________ __________________________________
МФО: ___________________________ __________________________________
Код ЄДРПОУ ____________________ __________________________________
тел. _____________________________ __________________________________
Голова __________________________ __________________________________
М.П.
Секретар ради Л.Є.Коваль
Додаток №3
до рішення сесії міської ради
Положення
про порядок визначення розміру плати за тимчасове користування місцем для розташування об’єктів зовнішньої реклами на території міста Кагарлика
1. Загальні положення
1.1. Положення про порядок визначення розміру плати за тимчасове користування місцем для розташування об’єктів зовнішньої реклами на території міста Кагарлика(далі – Положення) розроблено відповідно до Законів України „Про рекламу”, „Про місцеве самоврядування в Україні”, на підставі Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. № 2067, і визначає порядок розміру плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, які перебувають у комунальній власності.
2. Визначення площі місця розташування рекламного засобу
2.1. Площа місця розташування наземного та дахового рекламного засобу визначається як сума площі горизонтальної проекції рекламного засобу на це місце та прилеглої ділянки завширшки 0,5 метра за периметром горизонтальної проекції цього засобу.
2.2. Площа місця розташування не наземного та не дахового рекламного засобу дорівнює площі вертикальної проекції цього засобу на уявну паралельну їй площину.
3. Порядок обчислення плати за тимчасове користування місцем розташування
рекламного засобу
3.1 Місячний розмір плати за тимчасове користування місцем розташування 1 кв.м. рекламного засобу, яке зазначене в пункті 2.1 Положення, становить 3 % від мінімальної заробітної плати, що встановлена станом на 01 січня поточного року.
3.2 Місячний розмір плати за тимчасове користування місцем розташування 1 кв.м. рекламного засобу, яке зазначене в пункті 2.2 Положення, становить 2 % від мінімальної заробітної плати, що встановлена станом на 01 січня поточного року.
3.3. У такому ж порядку обчислюється плата за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів (спеціальних конструкцій) щодо місць розташування за дозволами, наданими до набуття чинності цього Положення.
3.4. За користування місцями для розміщення транспарантів-перетяжок, що встановлюються над проїжджою частиною вулиць та шляхів, а також інших видів короткострокової реклами, що розміщуються терміном до одного місяця, плата стягується згідно терміну використання.
3.5. За наявності дозволу розповсюджувач зовнішньої реклами не звільняється від плати за тимчасове користування місцем для розміщення рекламоносія у період, коли цей рекламоносій ще не встановлено на це місце.
4. Порядок оплати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів
4.1. Плата за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів здійснюється розповсюджувачем зовнішньої реклами на підставі договору з міською радою і зараховується в міський бюджет.
4.2. Плата, передбачена пунктом 3.1 та 3.2 Положення, обчислена без урахування ПДВ, яке сплачується згідно з чинним законодавством України.
4.3. Заборгованість по сплаті за тимчасове користування місцями розміщення рекламних засобів стягується відповідно до діючого законодавства.
4.4. Розмір плати за користування міською територією під час проведення масових заходів, рекламних компаній, виставок, шоу тощо визначається згідно з відповідним договором, що укладається міською радою з організаторами таких заходів.
4.5. Контроль за поступленням плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів покладається на фінансовий відділ виконавчого комітету міської ради.
Секретар ради Л.Є.Коваль
Додаток №2
до рішення сесії міської ради
від _________№ _____
Робочий орган
з питань розміщення зовнішньої реклами у м. Кагарлику
Керівник робочого органу
Пурій
Олег Анатолійович - перший заступник міського голови
Секретар робочого органу
Будюк - начальникюридичного відділу
Світлана Миколаївна виконавчого комітету
Члени робочого органу
Вовк - провідний спеціаліст з фінансів та
Олена Василівна економічних питань
Федорченко - провідний спеціаліст відділу ПМІІ
Оксана Сергіївна
Гриценко
Андрій Віталійович - спеціаліст відділу ПМІІ
Мацібура - начальник земельного відділу
Олександр Петрович
Стеценко
Микола Іванович - директор КП «Міськрембудсервіс»
Зеленько - директор ККЖЕП
Владислав Петрович
Драпіковський Валерій
Арікович - депутат міської ради, член комісії з питань регулювання земельних відносин, охорони навколишнього середовища та адміністративного устрою.
Секретар ради Л.Є.Коваль