Більшість із нас, українців, у цей непростий час є небагатими, якщо не висловлюватися надто радикально. Тож дозволити собі робити дорогі покупки може далеко не кожен: вистачило б на харчі та ліки. Не дивно, що зростають мережі з продажу вживаного одягу, побутової техніки, вулиці захарастили «євробляхи». Звісно, кожен виживає, як може.
Але, продаючи речі з Європи, дехто з підприємців користується способами реклами свого товару далеко не європейськими. Прикладом антиреклами може послужити непривабливий холодильник, що сиротливо стоїть просто на узбіччі вулиці Свято-Троїцької поблизу магазину «Побутова техніка з Європи».
Чомусь власники численних «секонд-хендів» не вивішують закордонного ганчір'я по сусідніх огорожах. Чи не варто було б господарям торговельної точки знайти більш творчий підхід до справи?..
Микола СЕМЕНЮК